čtvrtek 4. dubna 2013

Medvídci

Dobrý podvečer.
Dneska se tak trošku flákám, protože se tenhle týden nemůžu moc vyspat, takže jsem furt nějaká unavená a ani radost z gumových medvídku nepomáhá, i když byli skvělí. Pro tentokrát jsem se teda vykašlala na dopisování některé z otázek k matuře (i když se za to budu nenávidět) a udělala si volnější odpoledne. Vana, zelený čaj, mmm. ^^

Nemám moc o čem psát, tak tu nebudu kecat nesmysly, snad jen nějaké info ohledně blogu.
- Bohužel jsem se dozvěděla, že se bude brzy rušit sledování přes google friends. Proto, pokud budete chtít můj blog sledovat dál i po tom, co GF skončí, zkuste to na bloglovinu. ;)

- Mám novou řasenku, která se mi začíná líbit čím dál víc, což pro vás znamená, že se možná můžete buď během víkendu nebo příštího týdne těšit na recenzi. Je to zas taková věc, co neni potřeba testovat dlouho, stačí pár dní, takže vám o ní dám určitě vědět.

- Taky se mi rýsuje spolupráce s jedním e-shopem, který prodává přírodní kosmetiku a pokud to vyjde, dočtete se tu o něčem na vlasy, tak uvidíme. x)

- Jinak plánuju další giveaway,ale ještě netuším, do kdy bude. Buď ji udělám jen dvoutýdenní a nebo dvouměsíční (v druhém případě by v tom bylo možná víc věciček na výhru). Nechci ji dělat tak, abych se o konec musela starat v květnu, protože to budu mít dost práce s maturou. Co byste raději? Napište, ráda to udělám podle vašeho přání.

Ask.fm/TheDaysy


3 komentáře:

  1. Já bych radši dvoutýdení :DD.Jsem sobec :PP.
    Gumový medvídky miluju♥.A dneska jsem toho měla dělat do školy spousty a nic jaksi uděláno nebylo..://

    OdpovědětVymazat
  2. jojo už tě na Bloglovinu "followuju" ;-)

    Ty tvoje spolupráce se mi moc líbí, je fajn takhle něco vyzkoušet, ráda bych taky něco vyzkoušela, jestli mě budou chtít :-D

    A samozřejmě se těším na giveaway, když to bude něco co by se mi líbilo, určitě se zapojím :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě, že nemám m´di ráda,, jinak bych měla chutě.

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.