úterý 30. dubna 2013

Májka

Dneska jsem jela (původně na chvilku) na hřiště, kde stavěli ti malí (no, spíš už jsou to většina pubertální spratci, ale tak dají se :D) fotbalisti májku. Taky jsme opékali, později přišel přítel a seděli jsme.

Zážitek dne je ale malý Tom. :D Je parádní. Je u nich nový a je mu asi 5. Nevím určo. Když jsem se ptala tak mi řekl. "No mě je pět, předtim mi bylo čtyry a zítra mi bude šest." (Ale tipuju to na těch pět, s tou šestkou to asi popletl. :D) Pak taky povídal "Mám pět a co toho mám". :D Teda řeknu vám, já většinou děti fakt nemusim, v dnešní době jsou hrozně rozmazlené a nevychované, ale občas se najde výjimka, kterou si oblíbím. :D Minule to byla skvělá Elizabeth (ano, opravdu její krásné jméno, její fotku ještě přidávám dole), dneska Tom. I když tetou by mě nazývat nemusel. :D


Jak jsem "pracovala" a byla u toho focena. Jako vlajku jsem sháněla dnes dopoledne po celém Vsetíně snad v pěti obchodech a nakonec našla až daaleko od školy v Kiku a ještě velkou, ale nakonec byla fajn. :D A ještě jsem musela vázat. :D A šklebim se u toho no. :D A vypadam tu, jak kdybych byla těhotná, tak zas na asku nezapomeňte na anonymní vzkazy. Ale komu vysvětlovat, že mám širší tílko no. :D

 A malý skvělýýý! :D
Má strašně supr hlas a hrozně mi připomíná toho malinkého blonďáčka z filmu "Ať žijí duchové".

_________________________________________________________________________________________________
A ještě teda ta Elizabeth. Přišla jsem na ni dva roky zpátky a je taky skvělá. A ladila se mnou. A chodila za mnou na tyčinky. Vy dvě děti, važte si mé oblíbenosti, to u dětí fakt jinak nedělam. :D


5 komentářů:

  1. Taky malé děti dvakrát nemusím, obzvlášť ty dnešní, kdy je většina tlustá a rozmazlená, ale najdu si své vyjímky.. :) Oba vypadají roztomile :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ta májka je doopravdy krásná :)
    A to tílko s kraťasy ti náhodou sluší, i ty boty se mi strašně líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná majka. :D
    Některý děti jsou pěkní parchanti... hlavně když jich je víc najednou a mají kuráž.

    OdpovědětVymazat
  4. To jsi ještě neviděla mý dva bratrance, to jsou teprve parchanti :D

    OdpovědětVymazat
  5. Májka s vlajkou je povedená. :)
    Ten klučina byl celkem vyčůranej, moc se mu nechtělo prozradit věk. :D

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.