středa 17. dubna 2013

Kytka

Jo, už nějakou dobu se to hemží kytičkama. Asi v článcích nepřestanu mluvit o počasí ještě hezky dlouho, ale mám z toho jara opravdu velkou radost, takže to musím pořád opakovat. ^^ Jen mě mrzí, že kvůli matuře nemám čas moc chodit ven. Ráda bych šla projednou zase jen tak na procházku nebo se projet na kolo když je tak hezky, ale moc to nejde. x\ Aspoň si užívám chození ze školy, no. A učit se pak můžu taky venku, i když bohužel ne na kole. :D Ale prostě si zatím konečně nosím si conversky a mám chuť tu krásu kolem furt fotit. ^^

// První dvě fotky jen z mobilu, poslední já, takže dohromady nic moc. Ale tak pro podívání.. ;D

 Ask.fm/TheDaysy




2 komentáře:

  1. Tady je dneska tak nádherně! Dokonce se kočka nechala vyfotit když se vyhřívala na sluníčku! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Z toho počasí mám stejné pocity jako ty, taky se ho nemůžu nabažit! :-) a jinak moc hezké fotky, závidím ti ty barevné boty, jsou krásné! :-)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.