sobota 6. dubna 2013

Dostala jsem mrtvou kočičku

Ha! :D Ne, nebojte, nevyžívám se v opravdových mrtvých zvířátkách, ale ty plyšová miluju!! ^^ Možná znáte značku Skellanimals, já od ní mám jednu tašku s netopýrkem Diegem. Hlavně ale dělají plyšová zvířátka, která mají svůj příběh, ve kterém je napsáno, jak zemřeli. No a podslogan navíc zní - I mrtvá zvířátka potřebují lásku. Vyhledávájí prý lidi s vřelým srdcem. Koukala jsem na ně na netu už nějakou delší dobu a hele, jedno mě dnes čekalo jako překvapení v pokoji. x)) Dostala jsem ho od přítele a je to mrtvá kočička jménem Kit (její profil). Zemřela tak, že se utopila. Proto má v přiložené cedulce napsáno, že se opravdu velice bojí vody a když ji vidí, hledá vysoké police nebo místa u vašeho počítače, protože ví, že tam voda snad nebude. No, namáčet ji chudinku nehodlám. :D

Kit had a head bigger than her body.
The laughs she endured rang all through the lobby.
Looking at the pool she would see her reflection.
Wishful thinking for her water friend connection.
She slipped and fell as she looked nearer.
 No more laughter and jokes would she hearrr….

Ke Kit jsem dostala ještě jahodovou placku (kterou si můžu připnout na nějakou tašku, takže > jahodová taška! :D) a oblíbenou růžičku. ^^ No nemám já skvělého chlapa? x)

Follow my blog with Bloglovin


10 komentářů:

  1. Teda ten si tě rozmazluje :)) Jinak o mrtvých zvířátkách slyším poprvé.

    OdpovědětVymazat
  2. To je docela morbidní ale :D!!!! Ikdyž jako rozkošná je :-) A chlapa máš určitě skvělýho, jestli vypozoroval, že si ji přeješ a překvapil tě :-)

    OdpovědětVymazat
  3. I jak zemřeli? to je tam opravdu napsané? ježiš :D ale mám tojem že jsem tu čičinku plus ostatní zvířata nebo asi něco podobného viděla v pompu jak je to hračkářstí ale nějak mě přešla chut si to koupit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo. x) Asi jsi viděla něco podobného, ale myslím, že originál Skellanimals se u nás prodává jen přes net. Ale nejsem si jistá.

      Vymazat
  4. Jo tak toho tvojho bych taky chtěla. ;) ta kočička je úžasná ;)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.