neděle 14. dubna 2013

DIY - Spring Butterflies

Dneska jsme našli barevné papíry bráchy, ještě ze školky. :D Mě hned začaly svítit oči a už jsem to brala, že si něco udělám. Brácha mi to rád věnoval, jen když po něm nebudu chtít, ať něco dělá on. Tak jsem vzala papíry a šla vymýšlt, co bych.Miluju motýlky, proto jsem si na netu našla jeden návod. Byl v angličtině a takový podivně napsaný, ale pochopila jsem ho a teď vám ho tu dávám od sebe. A česky. ;) No a proč tu na blogu nezavést taky do it yourself, když sem tam najdu něco, co udělám. Je to tááákhle jednoduché a při tom tak pěkné. Pokud si teda chcete něco ozdobit, jen do toho. Jaro se nám konečně ozvalo, tak proč si ho trochu nepromotýlkovat? ;)


Na motýlky budete potřebovat jakékoliv papíry, tužku, pravítko, nůžky, provázek a kružítko (pokud ho nemáte, jako já :D, tak nějakou kulatou věc, podle které si obkreslíte kruh).


Na papír si nejdřív nakreslete od rohu pravidelný čtverec a na roh, kde je místo pak udělejte v podobné velikosti kruh.

Nareslený tvar si vystřihněte a uprostřed odgumujte čáry kreslené tužkou a kružítkem.

Od čtvercového okrahej začněte pečlivě z papíru skládat "harmoniku". Snad neni potřeba vysvětlovat, jak se skládá.

"Harmoniku" poskládejte po celé ploše vystřižené šablony. Vznikne vám toto.

Poskládaný tvar si otočte tak, jak vidíte na fotce a uprostřed jej svažte provázkem nebo stužkou.

Pak už stačí jen opatrně rothánout křídla motýlka. 

A máte hotovo. ;) Můžete si kousek provázku nechat na zavěšení nebo třeba motýlka nalepit na špejli a dát do květináče. 

6 komentářů:

  1. Jéj to je krásné :DD.Určitě to zkusím příští víkend..Nebo ten popříští,kdy se nebudu muset učit na přijímčky,které mám 22.4...Vážně se toho děsím,ale snad mi ti motýlci pak budou dělat aspoň trochu radost .D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, co mám říkat já před maturitou, se dvěma scio z obecných, se dvěma z angliny + k tomu další jedny nebo dvoje příjmačky. :D

      Vymazat
  2. Wow, vypadá to fakt dobře :) Ale já na tadytyhle ruční práce s papírama moc nejsu, vždycky to dopadne nějak čudně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tohle by myslím zvládly i děti na prvním stupni, u tohohle se nemáš čeho bát. ;) Jde je o to, vědět jaký tvar vystříhnout a pak už jen složíš a svážeš. ;)

      Vymazat
  3. To je skvělý nápad! Já jsem na znamení jara začala nosit motýlky jako náušnice. A dnes jsme na zahradě postavili trampolínu :D

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.