pondělí 1. dubna 2013

Černé oči

Včera už jsem se neozvala, jednoduše se mi nechtělo a pak už jsem byla utahaná. Furt píšu nějaké maturitní okruhy, co mi ještě chybí no a odpoledne jsem byla pryč. Jeli jsme zase k bratránkovi, pak jsme se dokonce dostali přes tu kopu sněhu i zpátky. :D

Když už jsem měla vyrazit z domu, projednou jsem si zas trochu vyhrála s líčením. Nic extra, ale pro mě změna, protože většinou chodim jen s pudrem a řasenkou, občas tužkou a i na to jsem někdy líná. :D Jo, já bych se takhle hezky líčila pořád, ale ve všední dny se radši ráno víc vyspím. ^^

Jak jsem večer přišla, začala jsem si s tou fotkou hrát a dole můžete vidět, co umí Photoshop. :D I tak to někdy jde. 

Ask.fm/TheDaysy



6 komentářů:

  1. To já si radši malování odpustím a pěkně pěknou dobu si pospím ;)..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co jsem asi v tom článku psala? :D Přesně tohle.

      Vymazat
  2. To líčení vypadá vážně pěkně. Já teda mám vždy čas jen 30 minut než pak musím běžet na autobus, když ráno vstávám, ale většinou si stihnu dát i tužku na oči. :D Vlastně já se 15 minut oblékám a 15 minut líčím, pak popadnu věci a snídám za chůze (vím že se to nemá, ale už jsem si zvykla) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to, ale víc se mi líbí druhá fotka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takyže ta druhá má být zajímavější. O tom to celé je. :D

      Vymazat
  4. Taky se teď skoro vůbec nemaluju, protože si radši pospím :-) Vlastně si ani nepamatuju kdy jsem se naposled namalovala :-)

    Jo a samozřejmě ti to moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.