neděle 7. dubna 2013

Brzké ráno

Zdravím.
Dneska jsem se, nevím proč, vzbudila zase kolem sedmé a i když jsem ještě chtěla spát, už mi to moc nešlo, takže jsem si poslouchala písničky a fotila blbosti. Shrnuto, podtrženo, za víkend jsem si teda moc v posteli nepobyla. :D Zatím mi to nějak nevadí, možná budu zívat trošku odpoledne, ale co už. Však on už mě z toho přítel dostane zábavou. KONEČNĚ zase se svým souborem hrajou, takže jedu i s bráškou na divadlo, užívat si pohled na milého jako indiána. ^^ Tahle jejich hra je geniální! Už jsem na ní byla, když hráli u nás, nevím, jestli už je to i dva roky zpátky, a i když se dívám na videozáznam několikrát po sobě, neomrzí se mi to. ^^ Těším se, konečně zase nějaké to vyžití v té zimě. 

Jen tak mimochodem, když budu odpoledne pryč, nudit se tady nemusíte. Asi vám sem už hodím tu novou giveaway, tak se můžete zas pokusit o štěstí. ;)

Copak budete dělat dnes vy?

Ask.fm/TheDaysy


1 komentář:

  1. Suprový fotky! Krásný blog!:)

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.