úterý 16. dubna 2013

Brýle do sluníčka

Už to chtělo zas nové. I když mám čtvery další. :D Ale z těch jsem nosila jen dvoje. A taky pár jiných věcí. He, dneska jsem měla nějakou nakupovací náladu. Mít víc peněz, utratím to. :D No, sluníčko si to prostě žádá. Dneska mi škola utekla celkem rychle, akorát se asi vyfackuju, protože po příchodu domů jsem do školy vůbecn nic neudělala a to mi chybí ještě asi tak 5 otázek. >.< Ale při tomhle počasí, když se do toho pustím, to jde rychle, takže už to snad bude brzo hotové a pak už jen hezky učit, co ještě neumím. 

Mimochodem, dnes jsem si byla na poštu pro balíček, ve kterém mi na testování přišla přírodní mýdla od auroville.cz, takže testuji, testuji a můžete se těšit zas na nějakou recenzi. Pokud bude má spolupráce s tímto e-shopem, prodávajícím přírodní kosmetiku, pokračovat, možná se můžete těšit i na nějaké přípravky na vlasy. ;)

> GIVEAWAY <

Ask.fm/TheDaysy


4 komentáře:

  1. Mám ráda přírodní kosmetiku, teď jsem si zrovna nechala poslat nějaké vzorky šamponů na zničené vlasy, tak jsem na to zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, z pouhých vzorků stejně nepoznáš, jestli to funguje, to chce dlouhodobější zkoušení, hlavně když jde o zničené vlasy. x)

      Vymazat
  2. Zcela Tě chápu, slunečních brýlí není prostě nikdy dost :D

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.