sobota 13. dubna 2013

A jo a jo a jo!

Oh, to je dneska ale milý den! ^^ Venku je uplně skvěle jarně. Je teplo, teplo, teplo!! Občas zasvítí, občas se spustí liják (ten krásný pravý jarně vonící), momentálně je zas nebe modré a ptáci zpívají. Navíc mám doma skvělý klid. Ráno byl doma jen brácha, teď tu je jen matinka, která spí (ještě mi předtím dokonce něco upekla) a bráška s tatíkem jsou na zápase. Je to pro mě vyjímečná pohoda, jinak je vždycky máti v sobotu doma a akorát mě ráno peskuje a kazí mi náladu. >.< Dnes jsem se mohla v klidu sprchoval bez řvaní za dveřma, dát na oběd skvělou rajskou a uklidit si po sobě až po 5 minutách a ne hned po sekundě a tak. Takhle, jako dnes, by to šlo furt! (I když ne, že bych jí přála soboty v práci.)

Nejvíc na mě ale stejně působí to počasí. Já to říkala, že prostě potřebuju k mé energii jaro. Dnes už jsem dodělala dvě rozpracované maturítní otázky, teď dodělávám třetí a po menší přestávce si určo začnu další. V zimě mi jedna otázka trvala tak tři dny, ale hele, jak to najednou jde! Ještě mi furt pár chybí a už bych měla pohnout, tak ještě, že už se to počasí vzpamatovalo, protože jinak bych kvůli tomu snad neodmaturovala. :D

Takže..sedim si tu tak se zeleným čajem, kolem sebe milion věcí do školy, píšu, poslouchám fajn písničky, koukám ven a mám z toho všeho fakt radost. ^^

Jak se dnes vede vám? 

Ask.fm/TheDaysy





1 komentář:

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.