pátek 15. března 2013

Zmáhání

Dobrý večer.
Fuu z přednášky jsem domů přišla až nějak před osmou. Docela se to protáhlo. Bylo to celkem zajímavé, ale pán mluvil dost zdlouhavě, takže to trošku unavovalo. Navíc jsem se na dnešek nějak špatně vyspala, tak jsem tam furt zívala. :D Snad to nikoho neurazilo, nebylo to z nudy, ale prostě z utahanosti no. Aspoň, že mě doma čekaly špagety. Tatínek nám uvařil. :D K nim jsem musela hodit kafe, abych neusnula, protože jsem ještě chtěla koukat na PLL. 

Jinak ještě před přednáškou jsme byli s máti u babi, takže se zas můžete mrknout na tu její úžasnou kočku. x) Taky jsem si od dědy pujčila (možná i zabavila) nějaké menší košile. Něco možná budu portřebovat na tématiku tabla, něco si možná nechám na nošení, uvidím. Ještě si je zítra všechny vyzkouším, dnes už na to moc nemám energii.

Tento týden mě opravdu nějak zmáhá. Dneska ráno jsem se sama sebe dokonce hrozně lekla v zrdcadle. Jak jsem totiž včera byla ospalá a lehla do postele, uplně jsem zapomněla na to, že nejsem odlíčená, takže řasenka a tužka na oči udělala svoje. No, zabila bych se za tohle, to se mi fakt už hoodně dlouho nestalo. :D Strašně se těším, až se zase vyspím a nebudu muset brzo vstávat! ^^

//Fotky berte opět trošku z rezervou. Jela jsem zrovna ze školy, tak jsem u sebe neměla foťák a je to foceno jen mobilem.






3 komentáře:

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.