neděle 3. března 2013

Z kina

Dobré ráno.
Včerejší kino jsme si s přítelem moc užili. Film byl moc fajn, zajímavě udělaný a určitě, jestli můžete, si na něj zajděte, mě se moc líbil. Ale děti na to asi raději neberte. :D

Po filmu jsme zašli do kavárny kde jsme OPĚT obdivovali kafe s kytičkou. Já měla horkou čokoládu, ale takyže já nejsem ta, kdo se kouká, jak krásné má kafe a zapomíná ho pít. ;D Já si pro změnu udělala skládečku z roztrhaných papírků od cukru a obdivovala červené lampičky, které jsem chtěla ukrást domů. :D

ask.fm/TheDaysy


Na čem jste byli naposledy v kině vy a jak se vám to líbilo?


4 komentáře:

  1. Na Jeníčka a Mařenka mě chtěl vytáhnout přítel ve čtvrtek, ale pak jsme to nějak zaspali (a to doslova), tak snad příště... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já byla naposled v kině s přítelem na Nádherných Bytostech.. fantasy miluju proto jednoznačně jeden z nejlepších filmů co jsem viděla:) na Toho jenička a mařenku taky plánujem jít ...:)

    OdpovědětVymazat
  3. My jsme chtěli jít s kámoškou na Jeníčka a MAřenku.. jenže nějake selhává doprava ono do kina se dostat by nebyl problém,ale z kina pak ano..:D

    OdpovědětVymazat
  4. Naposledy jsem byla a Hobitovi, já totiž do kina nechodím. Jen jsem udělala výjimku, jelikož mě vzala kamarádka jako dárek narozeninám. :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.