sobota 2. března 2013

Vypadá to na fajn víkend

Včera už se mi sem nějak psát nechtělo, tak se k tomu jen tak krátce vrátím teď. Odpoledne jsem měla moc hezké. Kdo ještě nečetl, přijela mi kamarádka, kterou znám strašnou chvilku, ale můžeme si psát a mluvit hodiny bez zastavení. :D Poznala jsem ji na netu, zjistila, že bydlí kousek ode mě a navíc nás spojuje celkem pěkná náhoda a jak jsme si tak psali, napadlo mě, že se můžem klidně hned vidět. Vzala jsem ji teda k nám do vinárny na tu skvělou horkou čokoládu, kterou si mimochodem moc chválila a fajn jsme si popovídali. Jsem moc ráda, že zas znám někoho nového a určitě jsme se neviděly naposled. x)

Dnes jsem se probudila do celkem hezkého rána. Už jsem vám psala, jak tu bylo ze začátku týdne to krásné prosvícené a skoro-jarní počasí a včera se to uplně zatáhlo a div to nenatahovalo k pršení. Dneska už to je teda zase lepší. Zase svítí a je tepleji. x) Jen ať jde to jaro k nám!

Já už každopádně chodim v mé jarní červené bundě, kterou jsem dostala na Vánoce a rozčilovalo mě, že musím čekat, až se oteplí, abych ji mohla nosit. :D Taky jsem vytáhla jedny tenisky, které jsou jakoby podzimní, takže na tohle počasí ideální. No a ještě trošku sluníčka, a vytahuju na světlo zase mé milované dvoje conversky. Už na mě uplně volají, že chtějí ven. :D

Už počasí mi teda udělalo hned tak po probuzení lepší náladu. Pak jsem si zalenošila ve vaně a pokafovala a posnídala u Přátel. Dneska po mě dokonce ani maminka neřve, jako to dělá každý víkend. :D 

Odpoledne jedeme s M. do Zlína na kino. Vybrali jsme si Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic a vypadá to hodně zajímavě, takže se dost těším. ^^ No a taky si konečně zas jednou za uherský rok zajdu do DMka. :D

Jaký je zatím váš víkend?

ask.fm/TheDaysy











5 komentářů:

  1. Taky mi svítí sluníčko do oken, ale přesto pořád přemýšlím, jestli si neudělat pauzu a číst si, když jinak jsem denně i tak venku.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se koukáš na přátele :)
    (aspoň myslím, že to jsou přátelé, ta herečka je mi povědomá :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby jsi se jen líně nekoukala pouze na fotky, ale naučila se články i číst, je tam napsáno, že to jsou Přátelé. ;)

      Vymazat
  3. Jéé snídaně u Přátel jsou nejlepší !! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám strašnou radost z toho, že už je venku hezky :-)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.