úterý 5. března 2013

Utahaná a s nakupovací náladou

Dobrý večer.
Zrovna jsem si dojedla, sedim tu s kotětem v náruči a teď se asi unaveně mrknu na něco v televizi a padnu do postele. Nějak jsem se v noci zase budila, takže se mi chce opět celý den spát a k tomu se ještě přidala bolest hlavy. A jaká! No a učit se s tím 6 stránek ekonomky bylo fakt něco. Nic moc mi do té bolící hlavy nenaskákalo.

Navíc jsem se dozvěděla, že ta naše výluka bude trvat asi až do června. :D To si teda užiju ty poslední měsíce jízdy do školy. Ale tak aspoň, že je to jen 2 zastávky, i když ono to přehopkávání furt z busu na vlak a pak zas na další vlak a opačně taky neni nic moc.

No, ale nebudu si stěžovat. Pořád byl dnešek alespoň lepší než včera. Dostala jsem od maminky šampon z Oriflame. Nevím proč, jen tak přišla a dala mi ho. Jako bych jich neměla dost. Ale potěší to. :D Počasí je čím dál hezčí. ^^ Akorát doufám, že už nikoho nenapadne sněžení, to by byla fakt škoda. Už mě to jaro chytá, dnes už jsem si v obchodě vyhlédla dvě tílka a jedny sluneční brýle. :D Co vy, taky byste s tím hezčím počasím jen nakupovali? Jen tak mít ty penízky co? :D

Tu fotku berte jen tak ilustračně, na nějaké poskakování a focení tak, aby to dobře vypadalo, fakt momentálně nemám.



2 komentáře:

  1. Přesně, je tolik věcí, který bych si "potřebovala" koupit, ale penízků je málo..

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.