pátek 29. března 2013

Trochu to prosvítit

Jen tak pár mých fotek pro pozitivnější náladu. Jsou všechny z minulého léta, většinou dovolená s našima, něco z dovolené s přítelem, něco jen tak z procházek nebo mého oblíbeného hřiště.

Nám dneska nastěžilo a i když to už trochu pustilo, pořád je ošklivě. Nejradši bych už jaro. A potom léto, hlavně ty letní noci. Já většinou říkám, že léto moc nemusím. Ano, někdy až přehnané horko a to mi fakt nedělá dobře, ale za každou cenu je to lepší, než zima.

Hlavně ty letní noci, koncerty u nás na hradě, různé venkovní zábavičky, to, že na sebe nemusíte navlékat několik vrstev oblečení, máte víc energie a tak. No..než to přijde, koukejmte aspoň na letní fotky a těšmě se.

Klidně se pochlubte i nějakou svojí jarní/letní fotkou a přidejte to do komentů třeba ve formě odkazu. ;)

↑ Dovolenka u bazénku. Tohle jsem si teď dala na tapetu, ať mě neotravuje ten pohled z okna. :D



  ↑ Tu jsem tady už dávala. Procházka na dovolené kolem vody. Vyslala nás tam s bráchou maminka a my se pak chudáci vrátili uplně doštípaní, protože tam byly nějaké potvory. A brutální potvory, moje štípance měly asi 3 nebo 4 barvy a byly větší než padesátikoruna. o.O







 ↑  Babiččina kočka je prostě bezkonkurenční. ^^



  ↑ Čtení na otevřeném okně nebo přímo venku je stejně nejpříjemnější. ^^


  ↑ To není zajíček, to má jen naše berňátko supr čupr lítající uši. ;D

  ↑ Na mých oblíbených hradních schodech. ^^ Ještě s hnědýma vlasama.


↑ Plus bonus. Jedna sice neprosvícená, ale taky letní. Hrála jsem si na strašidlo. Neptejte se mě, jak jsem to fotila, sama doteď nevím, ale natahovala jsem se dobře. :D

1 komentář:

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.