pátek 29. března 2013

Supráájs!

Prožij tři měsíce zimy a dostaň čtvrtý jako dárek! :))

Vstala jsem a říkám si. Co tam venku někdo blbne, to zní jako škrábání lopaty na sníh. Kouknu z okna a FUCK. To jako really? >.< Bude mi z toho špatně. Lidi už jsou i tak dost promasírovaní tím, jak se furt všude řeší počasí, ale když při takových extrémech to fakt jinak nejde. Předevčírem nám tu zas trochu svítilo, dneska prosinec. No, život je samé překvapení...

Můžu být ráda, že mi ráno zpříjemňuje aspoň maminka. Jo, to byste nevěřili! Většinou, když jsme některé ráno doma obě, se tu tříská dvěřmi, ale dnes? Koupila mi na snídani jahodovou koblihu, k tomu moje oblíbené zelené jablíčka, na oběd mi dělá jahodové knedlíky. Opět bych zopakovala poslední větu z prvního odstavce. x)

Taky vás dnes něco překvapilo? Máte u vás jaro nebo zimu? (Ono už se to fakt nedá u nikoho odhadnout.)

Ask.fm/TheDaysy


5 komentářů:

  1. mě asi zdělili nějaký špatný údaje..
    Já jsem si vždycky myselal, že 21.března začíná jaro ne zima...:D
    No já protestuju, protože oid května začínáme závodit (nebo meli by sme) a fakt nechápu jak v tomdle budu běhat a máčet se ve vodě.. fakt totálni FUCK.:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buď v pohodě, můj bráchá má v tomhle už skoro měsíc venkovní fotbalové tréninky. :D

      Vymazat
  2. Já už na to kašlu, sice mě to štve, že máme místo Velikonoc Vánoce, ale co naděláme.. A jednou to teplo stejně přijde ;-)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.