pátek 8. března 2013

Rudá

Ha, tatínek nám dneska koupil růžičky k MDŽ. :D Potěšil mě, rudé růže mám ze všech kytek společně s kopretinama a tulipánama nejradši. ^^ Tak mi tu aspoň v pokojíčku zase něco nového dýchá. Dneska sice venku uplně nesvítí, vypadá to tu spíš jako na podzim, ale jinak je tam krásně teplo a celkem jarno, tak mi to ta kytička ještě přilepšuje. x)

Co vy, holky, vzpomněl si na vás taky někdo? On už je ten svátek tak trošku přežitek co? x)







5 komentářů:

  1. Krásná růžička..
    No na mě si vzpoměliasi tak vlatníci facebookových stránek, které jsme stejně všechny olikovala během dvou hodin..a jak ted' říkám "člověk si nikdy neuvědomí jako kravinu likuje"
    Jojo dneske to nevypadalo dvakrát echt jarně a ani vyhlídka do nových dnů nezní lákavě..No tak já zase tenisky pěkně uklidíma vytáhnu zimmáky..:D
    A tak ti taky přeju všechno nejlepší k tomu MDŽ.. No snad i holky si navzájem mohou popřát..:D

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná růže, taky je mám nejradši :-)

    Já jsem bohužel dneska nic nedostala (i když mi J. popřál :-)), ale ani mi to moc nevadí, vidím to spíš jako takové retro, když se řekne MDŽ, vybaví se mi spíš starší dámy :-D

    Taky tu dneska moc nesvítilo, ale aspoň už neni tak moc hnusně a jde to :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je hodnej. A maminka je nedostala že zlobila? :D

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.