čtvrtek 14. března 2013

Red rules

Dobré odpoledne.
Uh, na dnešní školu radši ani nevzpomínat. Náladu mám sice celkem fajn, ale jsem rozčilená a unavená z té naší učitelky. To je fakt teror už. :D Ještě, že se s ní uvidíme už jen dvakrát. No, do detailů raději nezacházet. >.<

Sněží u nás. Jen tak lehce, ale jo. Je celkem kosa, ale žiju v pozitivnu, protože příští týden by mělo být zase už teplo a to už nám snad jaro neodejde. Ono se to spíš s tou zimou tak hádá, je to mrcha, nechce pryč. :D

Vyzkoušela jsem dneska tu novou červenou sukni. Je fajn. ^^ Ty fotky jsou hlavně pro Lolu, která si asi stejně jako já nenechá ujít nové kousky. :D Tak prosím - fotky, u kterých jsem strávila tak půl hodiny, než se to vyfotilo nějak normálně. Díky tomu sněžení tu mám opravdu debilní světlo. >.<

Sněží i u vás? V rádiu jsem slyšela, že někde ještě pořád svítí.

7 komentářů:

  1. Tady ráno chumelilo jak v prosinci, ale teď trochu vysvitlo sluníčko :-)

    btw moc hezká písnička :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta červená ši ážně sekne a máš pěkné boty (doufám, že jsou tvoje ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jasně, že jsou. :D Nebo že bych někomu oblíkla moji sukni a vyfotila si to s jeho botama? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, tady taky sněží :)
    Ta sukně je úžasná :) Fakt ti moc sekne! A máš hezkou mikinu :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.