čtvrtek 7. března 2013

Ráno

Zdravím.
Včera jsem vůbec neměla čas ani chuť něco psát. Rozčilovala jsem se tu nad školou, nad přihláškou na ten Marketing, nad více věcma a už mě to dost nervilo, tak jsem se pak akorát hupsla uklidnit do vany, na qip za M., podívala se na jeden seriál a šla brzo spát. Dneska jedu do školy jen na 4 hodiny a celkem dobře jsem se vyspala, tak jestli ta únava nepřijde během dne, mohl by být zas nějaký vydařený. Včera to zase stálo dost za nic. >.< Ta škola dělá svoje. Odpoledne by měl příjt M. aspoň na kafe, potom se něco málo poučím a zítra už máme páteček. ^^ 

Jak já se na něj po tomhle týdnu těším! V pátek a v neděli mě navíc, pokud budu mít čas, čekají dvě fajn přednášky/besedy a v sobotu zase možná přijde bratránek s rodinkou, protože bráška bude slavit narozeniny. I když je uvidím asi jen na chvilku, zároveň mám totiž v 5 odpoledne SCIO z angličtiny, tak na mě myslete!

No, plánuju nerada, ale tenhle víkend se mi naplánoval tak trochu sám, ale celkem příznivě. A i když budu muset zas dělat školu (toho se nezbavím snad do konce maturit), tak aspoň bude konečně troška klidu. ^^

ask.fm/TheDaysy


1 komentář:

  1. Taky jsem se těšil na víkend, ale to počasí už není jako včera. :(

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.