úterý 19. března 2013

Nebezpečná lahev

Teda, dneska to bylo ve škole docela nudící. Přišlo nás tak 10 a kolem tohohle čísla to povětšinou zůstávalo celý den. :D Měli jsme asi 4 hodiny suply, takže to zbytek třídy nějak bojkotoval. No, aspoň jsme to neměli náročné. 

Jinak v anglině nám do suplu učitelka poslala nějaké testy od Cermatu, tak jsme teda jako zas museli něco dělat. No, aspoň mě v tom textu potěšilo, že 70 kritiků vybíralo filmy, které by děti měli vidět (aneb takové to "must-see" a někdo tam strašně moc doporučoval Spirited Away (moc krásné japonské anime Cesta do fantazie), což má velice rád přítel a když mě nedávno přiměl se na to s ním podívat, taky jsem si to zamilovala. ^^ Jo, máme rádi filmy doporučované dětem. :D 

No, počasíčko máme pořád jedním slovem fuj. Je chladno a zataženo, ale já pořád doufám v to brzké sluníčko. O víkendu by se to snad mělo zlepšit, tak uvidíme. ^^

Jedno upozornění nakonec - dávejte pozor na pití typu, který vidíte na fotce. :D Je hoodně zákeřné. Snažila jsem se ho ve vlaku otevřít asi 5 minut, pak jsem to vzdala a když jsem to zkusila znovu, pořezalo mi to dlaň a ještě se za tu krátkou dobu stihl udělat menší puchýřek. Great. :D Víc to zatáhnot fakt nemohli. Už jsem myslela, že o otevírání budu muset žádat pána naproti, ale jelikož měl strašně velké a zvláštní oči a i když byl začtený do knihy, občas se na mě podíval a vyvalil ty oči stylem "zabiju tě, jestli neutečeš", tak jsem ho raději nechala napokoji a zvládla to sama, i když s trochou bolesti. :D Kdo by to byl do takového nevinného zeleného čaje s jahodovou příchutí řekl? o.O

Dneska k podvečeru se MŮŽETE TĚŠIT konečně na tu novou rubriku. Snad vás tím potěším. ;)

Ask.fm/TheDaysy






2 komentáře:

  1. "Zabiju tě jestli neutečeš" :DDD Tady u nás v Brně je absolutní sněhová kalamita, nikdo to tu nezvládá, řekla bych :D

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.