středa 20. března 2013

Najednou slunce svítí nade mnou

Už by se tam nahoře o tom počasí mohli nějak dohodnout. Ještě předevčírem bylo jak na Vánoce, včera jako na Silvestra a dneska máme skokem zase jaro. Krásně tu svítí a opět mi bylo horko v kabátě. Už by to tak konečně mohlo zůstat, no ne? x)

Doufám, že podobné počasí bude i o víkendu. Hlavně v pátek, protože jdem večer s přítelem do Luhaček do francouzské restaurace, má tam zpívat jeho teta no a budem muset navlíknout společenské oblečení, takže bych v těch mých krásných červených šatech nerada zmrzla. :D 

Dneska mi to ve škole utíklo nějak pomalu, ale od včerejška máme nový automat na kafe, ze kterého jsem všichni nadšení a tak to tam jde zas o něco líp. :D Zbytek týdne už naštěstí snad bude snad pohodička. Zítra se jde půlka fotit na tablo, tak nás bude pár no a v pátek je to naopak, takže se akorát nechám hezky nalíčit, nafotit a pojedu zase domů (a večer můžu s tím líčením machrovat v Luhačkách, ha :D). 

Taky se u vás pořád tak jaro se zimou dohaduje?

Ask.fm/TheDaysy



2 komentáře:

  1. Já mám vždycky takovou radost když je hezky a říkám si, že už by to tak mohlo zůstat a přesně, druhej den je jak na Vánoce.. :-/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný design blogu :)) Btw. ten kelímek je strašně roztomilej, taky si do něj kupuju kafe ve škole z automatu :) A počasí, to snad radši nebudu komentovat, akorát bych se naštvala :D

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.