pátek 29. března 2013

Nail art - Kočičí

Už jsem si kdysi na nehty dělala kočičí tlapky a spojila to s francií (můžete se mrknout tady), ale abych se odvážila přímo na kočku, to e-e. Zkusila jsem si to teda dneska a i když to nemám vůbec tak krásné, jako moje předloha, dalo se to. (A budu doufat že ty moje divně koukající kočky nebudou děsit lidi, i když...) Chce to hlavně cvik no, ale tak, snad to není taková katastrofa na to, že jsem kočky na nehty kreslila poprvé.

Na tento nail art potřebujete asi 3-4 barvy laků. Bez bílé a černé se asi neobejdete, ale zbytek je celkem na vás.  Já si jako podklad dala červenou a na kočku a tlapky černou. Potom potřebujete již zmiňovanou  bílou černou barvu na očka. Poslední barva je šedá, tou se kočičce pak dodělá čumáček a vnitřek uší, určitě to jde ale v pohodě nahradit tou bílou, já něco zvýraznila bíle, protože mám šedou moc tmavou, tak tolik nevynikla. Jinak byste si měli taky nachystat zase nějaký ten tenčí štěteček a něco na tečkování (jak dělám tečky já jsem vám už ukazovala, kdo neví, podívá se TU).

Jako první si nalakujte podkladovou barvu, kterou jste si vybrali. (Snad už nemusím opakovat, že ještě pod ni patří nějaký bezbarvý podkladový a ochranný lak, já používám třeba vápník na nehty, který krásně zpevňuje, recenzi na něj najdete ZDE.)

Až vám barvička pořádně uschne, vemte si něco na tečkování a na nehet udělejte dvě větší tečky a kolem nich asi 4 menší tak, aby to vypadalo jako tlapky. 

Pokud si troufáte už i na kočičku, můžete si ji klidně na jeden nebo více prstů dodělat (ale opět tu platí, že bych to asi nedělala na všechny, když je nějaký "vzor" složitější, je ho lepší méně). Těžko vysvětlovat kreslení kočičí hlavy na fotkách. První si udělejte oblouček na konci nehtu, tenkým štětečkem mu dodělejte uši a pak už podle sebe detaily. Pro podrobný návod se podívejte na TOTO VIDEO, kde jedna slečna tuhle kočku kreslí. Z tohoto videa mám taky já svoji inspiraci. 

Když máte i kočičku, jste hotoví. Stačí přetří nadkladovým berbarvým lakem, ať se to hezky sjednotí a je to. Jinak, pokud se vám to nepovede hned napoprvé, nebrečte z toho, jak vidíte, i já mám tu kočku podivnou. :D Navíc se mi nějak roztřepala levá ruka, takže tu druhou kočku ani vidět nechtějte. :D No, ale opakování je matka moudrosti. Já když už si vždycky nějaký nail art dělám povíceré, tak to jde zas líp. x)

2 komentáře:

  1. To je úžasně roztomilý :). Akorát by mě zajímalo, jestli to zvládáš i na druhý ruce takhle pěkně namalovat? Já jsem hrozný nemehlo si lakovat pravou ruku :D. Jak projíždim články, koukam že máš fakt ráda červenou.. a teď to čtu i v menu :D. Máš krásnej blog mimochodem :).

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.