sobota 23. března 2013

Nabitý pátek

Dobré dopoledne.
Teda, včera jsem měla tak nacpaný den, že jsem ani nestihla psát a pak už jsem na to neměla sílu. :D Od rána jsem byla pryč, od 11 na focení tabla a moje skupinka tam navíc zůstala nejdýl. Myslela jsem, že pojedu daleko dřív, ještě jsem to předem říkala, že potřebuju brzo domů, ale nějak se to protáhlo, škoda mluvit proč. Jinak jsem ale celkem spokojená, focení bylo moc fajn ^^ a vidět třídní v bezďáckém outfitu je zážitek. :D Kažopádně si tak můžete prohlédnout i mě, i když jsem to pojala trochu jiným způsobem.

No, dostala jsem se nakonec domů tak nějak aspoň kolem čtvrté, tak jsem ještě na chvíli stihla bráškovu oslavu narozenin, které měl minulý pátek. 

Pak ale zase honem šupky do šatů (bože, já se za ten den převlékala tak 6x! :D) a s milým do Luhaček, kde v Alexandrii zpívala jeho teta a druhá nás obsluhovala (a ke konci nám furt dávala mandličky v čokoládě co se dávají ke kafi :D). Milé. Ale ta živá hudba byla opravdu moc krásná a paní měla nádherný hlas ^^, některé převzaté písničky se mi líbily dokonce víc než originál. No, tak už aspoň vím, po kom má milý ten krásný zpěv. x))

Byla jsem už za celý den strašně utahaná, což je trochu škoda, protože se mi tam moc líbilo, ale únava dělá svoje. Nakonec jsme teda dojeli domů tak po půlnoci. Padla bych do postele hned, nemít to krásné líčení od vizážistky, které fakt drželo až do té doby. (Chtěla jsem vám to i ukázat, ale přes den jsem moc neměla čas to detailně fotit a večer už na to bylo na prd světlo a moje oči spíš říkaly "chceme spát!" Takže si počkejte na fotky, netuším sama, kdy budou, ale třeba vám tu pak některé hodím.) Skoro mi to bylo líto odlíčit, takovou práci. :D Ale tak, dala jsem to dolů, abych konečně mohla plácnout do postele, jak se také stalo. No, každopádně to byl pěkný začátek víkendu. x)

Ask.fm/TheDaysy


9 komentářů:

  1. Jooo, to já taky netušila :D ale je to uplně jednoduché, smícháš mouku, sůl a nějakou "citrovou sodu nebo co :D zaleješ to horkou vodou, přidáš potravinový barvivo a hotovo :D a je uplně parádní :D

    OdpovědětVymazat
  2. Na první fotce jsi krásná, strašně se mi líbí tvůj styl :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na mě moc červené a drsňácké, ale proč ne :)
    Jinak to máš fajn, že tvůj kluk umí zpívat, z našeho páru to neumí nikdo a zpíváme si jen tak, když nás nikdo neslyší... :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Máš prostornej pokojík a málo věcí, to bych potřeboval, u mne není k hnutí.

    OdpovědětVymazat
  5. ty punčochy jsou skvělé! a celý ohoz vůbec :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to jsou vlastnoručně rozervané silonky. :D

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.