sobota 30. března 2013

Na chvilku pohody

Dneska jsem nějaká lenivá. Sice tu už půl dne dělám maturitní okruhy, ale jinak se mi nic nechce. Dělám furt to samé posledních pár dní. Buď jsem byla nemocná a bylo mi zle, že se nedalo nic dělat a nebo jsem dělala školu. Už tak 3 nebo 4 dny jsem neviděla ani jeden díl Přátel! :D Proto teď čekám na milého a pujdeme koukat a konečně si dám chvilku trošku normální pauzu. ^^ Ne, že bych si pauzy jinak nedělala, ale vždycky byly takové že jsem na půl dělala něco, co mě bavilo a napůl stejně tu školu. >.<

Co děláte o sobotě vy?

Ask.fm/TheDaysy


4 komentáře:

  1. Jéééje, no jo, maturita. Já maturovala loni, ale myslím, že v březnu jsem na okruhy ještě prděla:D Si dobrá, že se k tomu dokopeš :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, až na to, že já se je neučím, ale teprve je vypracovávám. :D Ještě mi jich pár chybí, takže... :D

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.