úterý 26. března 2013

Lehni

...řeklo mi moje tělo a nepustilo mě do školy. Takže ležím, dávám si svůj zelený čaj s medem a citronem a koukám na Přátele. Zase mám nachlazeníčko jak prase. Už mám na to vážně talent, umím být za zimu nemocná klidně 7x. Ale už to radši přesně nepočítám. No a tentokrát je to moc fujky, protože mě to uspává. Pořád se mi zavírají oči a to jsem dnes spala tak 11 hodin (i když jsem se v noci budila). Doufám, že to do prázdnin nějak vyležím. Nebo přinejmenším do víkendu. >.< 

Možná mi to dá ale aspoň víc času. Určitě musím podělat i něco do školy, ale sami asi víte, že s nemocí to při takových věcech jde hůř, takže zas tolik toho asi neudělám. >.< Proto to chce i něco oddechového, takže vám tu zas dám nějaký snad zajímavější článek, ať máte odpoledne co číst. ;)

Ask.fm/TheDaysy

Jo a jen tak mimochodem. Na Facebooku se mi na stránce objevila nová funkce reagování na komentáře napřímo.
Mrkněte sem, jak to funguje. ;)

2 komentáře:

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.