neděle 31. března 2013

Kresbičky

Nějak nemám chuť psát vykecávací článek. Moc by se nezměnilo, protože bych v něm zase akorát nadávala na to, jak tu od rána chumelí. :D Tak zase něco jen tak na koukání. 

Proč bych se nepochluila, že mám nadaného milého, že jo? ;) Dávám vám tu proto nějaké jeho kresbičky. (Nelechtej mě za to prosím, stejně už jsou jinde vystavené dávno! xP)

Má jich samozřejmě víc, ale tyhle jsou přímo výhradně pro mě. Jednu mám v památníčku, druhá visí na mé nástěnce a třetí mám zarámovanou a pověšenou na zdi . ^^ Poslední obrázek je jen takový plus bonus, ten já nemám, ale strašně se mi na něm líbí ty detaily. x)

Kreslíte taky někdo? Já kreslila a malovala vždycky ráda, ale nikdy mi to nešlo tak hezky. 





5 komentářů:

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.