čtvrtek 28. března 2013

Jde to pryč

Yay! Konečně to nachlazení trošku odchází. Nechce se mi spát hned po tom co vstanu, nedusím se tolik a tak. :D No, to by šlo. ^^ Ráno jsem si teda udělala fajn. Radost z toho, že se uzdravuju, dobrá snídaně, dílek seriálu,... Nejsem sice ještě uplně ok, ale aspoň něco, že jo. x)

Jinak jak už jste mohli číst na facebooku, brzo se tu objeví snad zas nějaký ten návod na nail art, mám něco vytipovaného, tak to chci zkusit. Pak taky chci udělat další giveaway. Nejdřív ale budu muset na poštu, abych odeslala balíček z první giveaway. Minulý týden jsem to nestihla a tak jsem to slečně slíbila na tento, ale jak jsem byla nemocná, akorát jsem ležela. No, snad to do konce týdne stihnu, už bych docela šla aspoň na chvilku ven.

Kromě tohoto vám chci dneska napsat o něčem, co mě zase na netu zaujalo, tak se přijďte mrknout, protože to stojí za to. x) Teď ale pádím dělat maturitní okruhy, protože je skoro měsíc před maturou a ještě mi nějaké chybí. >.< Snad to pujde dobře.

Ask.fm/TheDaysy


2 komentáře:

  1. Dobrá snídaně :) A mě jenom děsí pomyšlení, že za rok maturuju já!

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.