čtvrtek 7. března 2013

Jahodově

Dneska jsem příjemně jahodově naladěná. :D Konečně nějaký normální den, kdy jsem byla celkem vyspaná a získala i trochu té dobré nálady. Ve škole jen 4 hodinky, pak sice čekání na vlak, které jsem si ale zkrátila naprosto skvělým horkým jahodovým džusem. ^^ Teď tu byl M. na kafi a ještě předtím jsem si fajnově pokecala s bráškou, takže odpoledne bylo celkem hezké a vydařené.

Jinak, jak jsem psala o tom naplánovaném víkendu, zjistila jsem, že obě ty přednášky jsou až příští týden. :D Tady to přesně vidíte, jak dopadá mé plánování. No nevadí. Zůstávájí ovšem pořád ty příjmačky z angliny, tak doufám, že to pujde dobře. >.<
Co děláte dnes vy? Máte rádi jahodové věci? 

ask.fm/TheDaysy


5 komentářů:

  1. S tím plánováním mi někoho připomínáš. Vždycky, když si něco naplánuju tak se to pak nepovede. Ale co, o to líp pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ne, že bych na jahodách nějak moc ujížděla, ale ráda si dám :-) Ovšem, horký džusy přímo miluju a nejradši mám asi hruškovej :-) Jo a hodně štěstí s tou angličtinou, to dáš ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jahodový horký džus bych asi nevypila, protože když už bych já někam zašla na něco, bude to čaj nebo kafe. Jinak víkend hodlám trávit ve znamení relaxace a občasného učení. Co se týče plánování, mně to většinou vychází, ale občas ze strany dospěláků mi tam padne ještě něco jiného a to mi dokáže nabourat celý týden... :-D

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.