pondělí 25. března 2013

Hodně věcí

Dobré odpoledne.
Pamatujete si, jak o víkendu Pana Halloweena bolelo v krku? Ha, tak teď je to v háji už uplně. :D Celý den jenom pčikám a smrkám a snažím se, aby mi neslzely oči. Ble, ble. Kde je už to jaro?! Přes zimu bývám pravidelně několikrát nachlazená, takže dokud bude zima, budou ke mě ty nemoci chodit asi furt. A to mě už tedy vůbec nebaví. >.<

No, hned ráno jsem se ve škole zahřála horkou čokoládou a povětšinu dopoledne jsem si četla časopis a zobala u toho sušený ananas s příchutí jahody (fakt zajímavé o.O).

Na počítačích jsem se přinutila udělat si hned ofi seznam četby k matuře na odevzdání učitelce. Normálně bych se na to asi vykašlala a udělala si to až doma, ale nejsem si uplně jistá, jestli se tento týden ještě nějak dopčikám do školy a potkám s češtinářkou a když je termín do konce března, nic moc jiného mi nezbývalo.

Cestou domů jsem koukala, jak je můj chudák Jack-peněženka už zničený. Koupia jsem si ji v létě 2008 v Bulharsku, někde na ulici. Ta peněženka držela hrozně dlouho a já ji milovala a pořád miluju, ale Jack na přední straně už bohužel odpadává. Rozčiluje mě to a hledala jsem stejnou peněženku, abych ji mohla mít novou. Ale shánějte něco, co máte z bulharské tržnice, že jo. Sehnala jsem aspoň jinou s Jackem a ta taky není špatná, tak snad mi brzo přijde. ^^

Pak jsem ve vlaku. poctivě cucala lízátko, protože mě to uklidňuje a nekašlu při tom tolik. Jahodová lízátka léčí! :D No, ne že bych jahodovým lízátkům nevěřila, ale přecejen jsem si na to léčení koupila i nový čaj. Zelený. ^^ Už strašně dlouho jsem ho neměla, naši ho nekupují a jak mi maminka hned, co jsem se jím pochlubila, řekla "e-e-e fuj", bylo mi jasné, proč. Ale přece je tak dobrý. ^^

Ještě než jsem od vlaku (nebo tedy busu - ta naše perfektní výluka) přišla domů, musela jsem na poštu. Přišla mi další výhra z DMka. ^^ (Kdo nezná, doporučím - DM facebook dělá občas nečekané "rychlosoutěže" na to, abyste se na chviličku stali DM skautem. Určitý počet nejrychlejších lidí vyplní svoji adresu a následně je mu zaslána nějaká věcička, kterou pak testuje a později na to vyplní dotazníček, jak se mu produkt líbil nebo nelíbil. Já už vyhrála druhou věcičku.) Dostala jsem nádherný červený lesk na rty od Essence. (Trefili se mi do oblíbené barvy!) Teda, vědět to, nekupuju si těch pár týdnů zpátky v DMku ve Zlíně ten lesk od Miss Sporty. :D Tenhle se mi zdá totiž o dost lepší. Ale ještě nemůžu tolik soudit. Každopádně recenzi v brzké době čekejte. ;)

Jak si tak popíjím ten čaj, říkám si, že asi zalezu do postele s "novou" knížkou. Maminka byla dneska v knihovně (díky jí, že tam za mě chodí s mojí průkazkou a pujčuje mi knížky, protože já málokdy najdu čas tam zajít sama) a donesla mi zas nějakou tu povinnou četbu. Je to Stařec a moře. Uvidím, jaké to bude. Každopádně mě těší ta milá "velikost" knížky. Aspoň se bude dobře nosit. ^^ A tak i tak bych byla ráda za jakoukoliv hmotnou knížku, protože ebooks v mém mobilu jsou sice fajn, ale knížka v ruce je prostě knížka v ruce. Fu...asi si udělám další víkend nebo co, tenhle bylo v té posteli dobře...

Ask.fm/TheDaysy



3 komentáře:

  1. Taky už se nemůžu dočkat jara, čekám na něj jak na smilování... A ten ananas s příchutí jahody vypadá hustě :D. Já se dneska celej den láduju všim možnym a teď mám ještě výčitky svědomí, že někdo mlsal zdravějc, než já :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kvůli mě určitě výčitky mít nemusíš. ;D Ananas a několik hrnků zeleného čase byly jediné zdravé věci, co jsem do sebe dneska dala. Jinak taky nic moc. :D

      Vymazat
  2. Jů, ta akce od DM je fakt super, hned jsem to lajkovala a doufám, že brzy taky něco hezkého vyhraju :-)

    Mimochodem, zelenej čaj je prostě nejlepší! :-)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.