středa 27. března 2013

Happiness

Aaah já mám právě tak strašně velkou radost!! :D A vypadám uplně PŘESNĚ jako Stitch na gifu (ne-li hůř). :D

Už jste někdy zažili, že se někomu z vašeho okolí něco konečně strašně povedlo a vás to naplnilo takovou radostí, jako kdyby to byla přímo vaše věc? Já sama nemám dneska den nic moc. Nemoc je akorát horší, je mi fakt blbě, furt se mi chce spát. Najednou mi napíše kamarádka, co se jí dneska povedlo (a že jsme se o to její nakopnutí k štěstí snažili obě a už to začínalo vypadat trošku beznadějně, ale tomu jsme nepodlehly) a já jsem tu jak kdybych právě vyhrála 10 milionů. :D

Doufám, že to v tomhle duchu bude jen pokračovat a já se později budu moct radovat ještě víc. Tohle je totiž fakt pravá a nefalšovaná radost z "cizího" štěstí. ^^ x) A taky další důkaz toho, že když někoho nakopu k tomu, aby přestal být pesimista a začal myslet pozitivně, tak to sakra začne fungovat! Bože, byla jsem s tou holkou venku jednou a předtím ji vlastně potkala na netu uplně náhodou a ještě větší náhoda nás spojila. A teď se tu z jejího úspěchu usmívám jak blbeček od ucha k uchu, až mě bolí koutky. x)


3 komentáře:

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.