úterý 26. března 2013

Essence Hugs & kisses lip tint

Jak už jsem psala, včera mi přišla výhra od DMka značky Essence. První jsem říkala, že je to lesk na rty, ale ona to tak úplně není pravda. Je to lip tint a od lesku na rty to má pár rozdílů a není to to samé. Lesk na rty po nanesení zůstane na rtech, někdy trošku lepí a lehce se ze rtů také otře, má tudíž docela malou výdrž, takže i když je fajn, je třeba nanášení opakovat. Lip tint je ale vlastně barva, která po nanesení chvíli jen tak zůstává na rtech, ale následně se do nich přímo vpije, takže na rtech jakoby nic nebylo, je to spíše v nich. Díky vpíjení do rtů barva krásně a opravdu neskutečně dlouho drží.
Výdrž bylo první, co mě u lip tintu překvapilo. Zatím mám zkušensoti jen s obyčejnými lesky, takže jsem při zkoušení lip tintu opravdu jásala. Testovala jsem ho hned včera a dneska ho testuju už od rána. (Na testování býrobků samozřejmě většinou potřebujeme více času, ale myslím, že u barvy na rtech to fakt stačí testovat přes den, hlavně tu výdrž.) Už jsem snídala, pila čaj, obědvala a barvička pořád skvěle drží. Dokonce když jsem si už chvilku po nanesení pořádně "ťapala" prsty po rtech, nezůstala mi na nich ani stopa po nějaké barvě.

Tento lip tint od Essence má zvláštní aplikátor, který mě na první pohled docela překvapil, ale jak jsem ho zkusila, oblíbila jsem si ho. Je v osmičkovém tvaru a trocha lip tintu vždy zůstane ve středu "osmičky", takže ho nemusíte tolikrát namáčet. Nanáší se mi s ním dobře.

Konzistence je spíš taková vodovější, což si ale dost odporuje s tím, kolik toho stačí nanést. Už při jedné obyčejné vrstvě je pigmentace naprosto dostačující. Barva se dá ale taky vrstvit, takže buď si rty necháte "ne tak výrazné" s jednou vrstvou nebo o něco výraznější se dvěma. Já mám třeba na fotce dole dvě vrstvy a je to pro mě uplně vhovující, dokonce říkám, že je to stejné, jakobych na sobě měla tu svoji stejně barevnou rtěnku, akorát to dýl vydrží. x)

Někde jsem četla, že lip tint rty hodně vysušuje a určitě neříkám, že to není pravda. Já ovšem takovýto pocit nemám a nepřijde mi to tak. Po nanesení jsem cítila akorát jakoby chladící efekt (což tam asi nemá být, ale prostě jo :D), který byl příjemný. Po tom, co mám na sobě barvičku už půl dne pořád necítím, že bych měla rty nějak vysušené. To samé, když jsem barvu měla včerejší odpoledne. Jinak lip tint můžete po zaschnutí přejet klidně balzámem. Barva se ani nepohne, ani neotře o balzám a tak si rty v pohodě zhydratujete.


Tento lip tint od Essence je z limitky a momentálně asi je ještě k sehnání, ale co jsem četla, už jen v některých drogeriích, takže jestli ho chcete, pospěšte si. Prodává se ve dvou krásných zářivých odstínech - červené a růžové. Nemusíte se těchto výrazných barviček vůbec bát, na rtech vypadají moc hezky a přirozeně. Já určitě uvítala, když mi byla zaslána červená, protože červené rty naprosto miluju a je mi fuk, že na to někdo bude hloupě civět. Náš národ by prostě furt jen zůstával v sandálkách a bez jakéhokoliv nalíčení a to je trochu smutné, takže ať si kouká kdo chce jak chce, choďte si tak, jak se vám to líbí. ;)

Cena je kolem 50 korun, což je za tu krásnou výdrž myslím skvělé. Já bych si určitě tento lip tint koupila, kdybych ho ještě sehnala (třeba se poštěstí).


16 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Kdybys nebyla líná číst celý článek, tak se všechno dozvíš a nemusíš se ptát.

      Vymazat
  2. Tyjo, tak to vypadá parádně !!! :) Doufám, že to někde seženu, super recenze:) Líbí se mi když holky píšou opravdu vlastní zkušenosti, a ne že opíšou coje napsáno na obalu..:) Přemluvilo mě to to vážně vyzkoušet, tak uvidím:)

    PS: Zvu tě k sobě na 1. giveaway o kosmetiku:) budu ráda když se ty, i tvé čtenářky zapojíte :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na rtech vypadá vážně dobře. Viděla jsem ho v DM za 30,- ale váhala jsem :D V pátek si pro něj asi zajedu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hrozně se mi líbí!! Ale je škoda že jsem na něj nikde nenarazila..

    OdpovědětVymazat
  5. Výborný článek, recenze. Navíc máš nádherné rty a zuby, ohromně ti to sluší.
    Omlouvám se za offtopic - mohla bych vědět, co máš na fotce za lak na nehty? Výborně se rtěnkou ladí, dlouho už se po takovém pídím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. ^^ Jinak na ten lak jsem shodou okolností dělala recenzi také. Najdeš to tady. :) http://days-of-daysy.blogspot.cz/2013/03/lak-na-nehty-rimmel-london-lycra-pro.html

      Vymazat
  6. Děkuji. :-) A musím si tady toho přečíst víc. Tvůj blog má úroveň i spoustu užitečných informací. Putuje do oblíbených!
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  7. Už ji mám na rtech! Je to skvělá věc.

    OdpovědětVymazat
  8. Chciiiii !! :)) musím sehnat! :D
    Já mám hroznou závislost na rtěnkách zejména rudých a štve mě že se napiju a je to na pítku na flašce, podrbu si ret a mám to na nehtu apod... :) Vypadá to skvěle.

    OdpovědětVymazat
  9. Prolezla sem 3 DMka a nebyl nikde :( asi bydlím zas v blbým městě... nechcete mi to někdo koupit a poslat? :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jo! tak to vypadá perfektně :)Snad ho u nás ještě seženu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vcera jsem ji koupila! Je to uzasne jak hodne barvi dokonce jsem se i sprchovala a drzi :D Diky za tip!

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.