pondělí 4. března 2013

Dokonale fungující systém

Dnes se mi názorně ukázalo, jak nádherně funguje Tajemství. Akorát z té opačné strany. Kdo Tajemství znáte, určitě víte, o čem mluvím. Zjednodušeně - pozitivní myšlení = pozitivní věci, negativní myšlení = negativní věci. Pracuje to dokonale a jestli chcete víc, pusťte si film nebo přečtěte knížku.

Bohužel jsem to dneska jela v negativním smyslu a jak to prostě má být, na jednu připuštěnou negativní věc se navazovaly další a další. Už jen včera večer, když jsem nemohla usnout kvůli tomu, že mi končily jarní prázdniny a já začala stresovat nad školou a maturou. Přemýšlet o tom a začít se hodně bát už je první špatný krok. Teď mám pocit, že je toho prostě nad hlavu a nezvládám to. >.< Ráno nevyspaná. Taky místo vlaku výluka. Great. Bude minimálně na týden, ne-li více.

Ve škole neustálé stěhování z cizí třídy do cizí třídy, protože naše momentálně neni k dispozici. Vystřídali jsme asi tři a občasně je měnili. Nová angličtinářka. Vypadá v klidu. Ale chybí mi angličtinář. Později písemka z matiky, kde nám učitelka přihodila i něco docela jiného, než na čem se s náma domluvila. Nadávající myšlenky, prokínání učitelky a zoufalost v hlavě moc nepomohla. Potom zkoušení, které jsem teda zkusila, i když jsem si z toho nepřečetla ani řádku, protože jsem myslela, že zkouší dva jiné okruhy. Nedopadlo. Takže jsem pořád v osudí. Ještě vracející se češtinářka po nějakém půl roce. Bla.

No..dnešní den jsem jednoduše naprosto podlehla negativnímu myšlení a taky to tak vypadalo. Nedělejte to! Když vás něco naštve hned ráno a vy to necháte tak a nezačnete myslet pozitivně, bude to už jen pokračovat a začnou se vám na to navazovat akorát další nepříjemnosti. Tak bacha na to. Snad se mi zítra pořadí pozitivnější den. >.< 

Vždycky každému říkám, ať je optimista a nemám ráda, když si někdo pořád stěžujě a je pesimistický. Ale jak vidíte, i mě se občas stane. Naštěstí opravdu jen OBČAS, což je snad povoleno. Ale být pesimistická pořád, jako někteří lidé? Ne, ne. ;)



7 komentářů:

  1. Máš naprostou pravdu! Podle toho s jako náladou se vzbudíš ráno, od toho se ti odráží celý den! Četla jsi Miluj svůj život?;-)
    Chystám o té knize článek na mém blogu,popřípadě dám vědět!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím ne, ale Tajemství mi naprosto stačilo k tomu, abych věděla, proč jsou lidi šťastní a poč nešťastní, takže se podle toho snažím řídit. Ale občas se den nepovede no.

      Vymazat
  2. Tohle je prostě klasický den blbec :D pozitivní, je že už ho máš za sebou a dlouho se ti zase vyhne ;)

    OdpovědětVymazat
  3. ještě mám malý dotaz, proč si lepíš do diáře ty lístečky a nenapíšeš si to tam rovnou???

    OdpovědětVymazat
  4. Samozřejmě si některé věci píšu i rovnou. Ale většinou lístečky, protože ty se dají přelepit na jiný den. U nás ve škole totiž každý furt všechno přehazuje, tak nikdy nic není jisté. >.<

    A příště prosím dotazy na můj ask! Odkaz je v menu. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Máš pěknej penál.. teda je-li to penal...Vazne pekne napsane ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Co si nenapíšu do diáře, to nevím :D s těmi lístečky to mám stejně :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.