neděle 10. března 2013

Dojíždějící víkend

Uh, vždycky to tak hrozně uteče, ty dva volné dny, hrůza. >.< No, aspoň, že jsem si patřičně poodpočívala. Ale stejně se mi vůbec nechce do toho pondělka. Může mě uklidňovat akorát to, že se zítra hned z rána neučíme, protože se jdeme mrknout na soudní přelíčení. Na to se celkem těším. Už jsme kdysi byli a je to docela zajímavé. Jen doufám, že mi včas dojede vlak.

Ke včerejší SCIA z angliny - probíhaly docela v klidu, nenervačila jsem. První jsme myslela, že tam vůbec nikoho nebudu znát, nakonec jsem potkala spolužačku s jejím kamarádem, tak jsem s nima chvilku před začátkem povídala a trochu se uklidnila. :D Jinak příjmačky jako takové byly docela těžké. Gramatika snad v pohodě, ale jinak myslím, že mám spíš malou slovní zásobu a spolužačka říkala to samé. U nás na škole se totiž slovíčkům nevěnuje moc pozornosti. Prej jsou písemky ze slovíček drobnost a zbytečnost. Proto do příštích anglických SCIO testů budu zřejmě samoukovat nějaké slovníčky, ať si tu zásobu trošku navýším a uvidíme.

Po příjmačkách jsme jeli s M. ještě k tomu bratránkovi, kde jsme chvilku poseděli a pak jsme skončili u nás až do dnešního podvečera. Většinu odpoledne jsme s milým sledovali Přátele, několik dílů za sebou. To je prostě nesmrtelný seriál. x))

Teď si právě dělám životopis, protože to chce jedna škola přihodit k přihlášce. >.< No, jsem zvědavá, jak se jim budu líbit. :D Po životopisu a nějakým chystacím věcem do školy asi jen lehnu, posleduju ještě TLG, možná i televizi a zřejmě usnu. Toť asi vše k mému víkendu. Co ten váš? x)


2 komentáře:

  1. Můj víkend byl v celku nudný!:) Dělala jsem projek na fj a učila jsem se fj ..(.D NUDA!

    OdpovědětVymazat
  2. Jás e celekm děsím už jen přijímaček na SŠ hlavně těch z jazyků, protože já prostě si neumím zapamatovat slovíčka i když se je drtím.. Jak já zvládnu MAturitu fakt netuším..:/

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.