sobota 9. března 2013

Design pro Sticky Bubblegum

Tento design pro Sticky jsem dělala už minulý víkend a ještě chvíli předtím, když jsem měla prázdniny. Není to nic moc, určitě se tomu nedá říkat grafický výkon. Je to takové jednoduché, dá se říct začátečnícké, nedělala jsem tam nějaké extra supr čupr vzhledy. Ale myslím, že ten její styl, který chtěla, to vystihuje.

Možná to budu ještě předělávat, zatím jsem nečetla názor Sticky, ale zatím můžete nahlédnout, i když jak říkám, opravdu to není nic moc. Ale když už nezaujme to zpracování, tak aspoň její skvělé fotky a šaty. :D 






4 komentáře:

  1. Náhodou je dokonalej! Přesně tenhle jednoduchej styl se mi taky líbí nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je krááásnej :)
    Díky

    Sticky B.

    OdpovědětVymazat
  3. Neměla bys sama shazovat své dílo :) Buď to udělej dobře nebo si to nech v počítači a nevystavuj to.
    Jinak zrovna jednoduchý styl to moc není. A určitě bych nepoužila to písmo, je dost nemoderní.

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.