čtvrtek 21. března 2013

Dárek

Zdravím vás. 
Dneska jsem dostala dárky celkem dva, i když asi ne tak uplně klasické. Ale potěšily mě, ani nevíte jak. :D

Jak už jsem psala včera, dnes nás byla ve třídě jen půlka, druhá se fotila na tablo a zítra si to vyměníme. No, z půlky ovšem za chvilku byla čtvrtka a už v páté hodině jsme zůstali jen 4 statčení a nudící se vytrvalci. V hodinách se samozřejmě nic moc nedělo, co taky dělat s pár lidma, že jo. Po páté hodině už jsme bylo dost zoufalí a tak nás pak opravdu potěšilo, když nám třídní naznačila, ať se teda odklidíme domů. :D Yay! Dojela jsem domů ve dvě a už pomalu začínám najíždět na takový ten víkendový režim. ^^ :D Zítra totiž už jen to focení, žádná škola a oficiální víkend bude tu. No není to fajn? x)

Druhý dárek mě čekal od brášky. Zrovna se taky vrátil ze školy a vytáhl mi před oči krabičku a v ní těstovinový salát. ^^ Ale ne jen tak ledajaký, on ho udělal sám! :D (Nebo chcete-li s pomocí spolužáků.) Mají teď totiž hodiny vaření a ho tohle fakt baví, tak jsem mu  furt říkala ať mi něco dá ochutnat a konečně pro mě něco ukořistil. Máme tedy na dnešek s přítelem mňamku, on dostane prý doma také. :D (Aby jste rozuměli, naši bráškové spolu chodí do třídy a tak spolu i vaří.) Jsem teda zvědavá, jdu ochutnávat. Zatím to voní fakt dobře. ^^ 




4 komentáře:

  1. Wau, takového brášku chci taky.. těstovinový salát miluju a neměla jsem ho už ani nepamatuji.. závidim :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mňamec.. to vypadá fakt mňamkozně..;)
    Taky bych si dala ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jak tak koukám na ten salát, mám hlad! :-D

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.