úterý 12. března 2013

Chutě

Dobré odpoledne.
Dneska jsem přišla domů o pár minut později. Musela jsem totiž od vlaku ještě rychle letět do města. Maminka mi cestou volala, že NUTNĚ musí mít nějaké brambůrky, že na ně má prostě chuť, tak ať se jí stavím. "Potřebuju je, kup mi je!" Zněla fakt strašně naléhavě. Skoro jako drogový závislák. :D Po příchodu domů jsem se jí zeptala, jestli neni těhotná, s takovýma chutěma. Prej ne. o.O :D

Když už jsem byla v tom obchodě, chtěla jsem si koupit kuskus, ale už byl vybraný. Vrr. >.< Asi na to, že je skvělý, přšlo více lidí. Vzala jsem si teda aspoň těstoviny, tak budu mít zas nějakou změnu k večeři. :D Taky mám červené lízátko. Nějak na nich zase poslední dobou začínám jet.

No..naše chutě jsou a budou uspokojeny, takže je vše zase v klidu. A já se odcházím učit ekonomku. Nebo si to aspoň přečíst... x)

ask.fm/TheDaysy




4 komentáře:

  1. Taky jsem dnes měla chutě - po práci k odpolednímu kafe jsem prostě musela vytáhnout Milku Milkinis a pak máma vytáhla ještě Toffifee a to si prostě člověk musí vzít.

    A to mi tu v šuplíku leží ještě pytlík Haribo a taky jedno super lízátko...

    OdpovědětVymazat
  2. Řekni mámě že to jde na kila a přejde ji chuť. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Haha, tak včera som to s tými chipsami mala podobné... :D Musela som si neodkladne kúpiť balíček a celý som ho schrumkala pri Big Bang :) Kuskus som zatiaľ nevyskúšala, ale všimla som si, že ho veľa ľudí začalo jesť :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.