čtvrtek 28. března 2013

BLOG All for female

Slibovala jsem jeden článek o tom, co mě v poslední době na netu zaujalo, tak tady to máte. x) Je tím začínající blog allforfemale.blogspot.cz nebo spíše jeho autorka. Předem chci říct, že ona sama mě o žádný článek neprosila, možná v dobu, co tohle píšu ani netuší, že o ní nějaký článek vzniká, naznačila jsem jí to totiž jen tak "light". Každopádně, doufám, že se nebude zlobit (i za to, že tu dávám její náhled videa) a bude to pro ni spíš příjemné překvapení. x)

Už ani nevím, jak přesně jsem na tuhle milou slečnu narazila, ale je to teprve pár dnů zpátky, co jsem objevila ji a její blog. Na první pohled by si možná hodně lidí řeklo, že je z toho typicky vidět, že ten blog začíná a odešlo by pryč. Mě ale zajímalo, co tam najdu, tak jsem ho hned začala procházet.


Později jsem si začala pouštět i pár videí, co tam již autorka blogu má a mé nadšení vzrostlo. O slečně opravdu nevím absolutně nic. Neznám ji, nevím, jestli už někdy nějaký blog měla, nevím kolik jí přesně je, co dělá, co má ráda (snad kromě kosmetiky). Přesto se mi ve videích moc zalíbila. Působí neskutečně sympaticky a mile. Taková, že byste ji na ulici čaply a šly s ní na kafe a udělali si z ní novou kámošku. :D Kromě toho, jak pohodově působí mi přijde, že na videích ví o čem mluví, mluvení jí nedělá problém a všechno to z ní plyne jednoduše přirozeně.

Videa točí v dnešní době snad každá třetí blogerka, ale přiznejme si, že ne vždycky to působí přirozeně, kolikrát je to spíš takové přetváření a přehnaná snaha působit dobře. (Což určitě nekritizuju a neříkám, že jsou taková videa špatná, akorát prostě nepůsobí obyčejně.) I když se mi hodně videí od ostatních blogerek líbí, jen u málokteré do mě udeří ta přirozenost a pohoda. Tu mám zatím vytipovanou akorát u Adél (která vlastně před několika lety v Česku s videi začala), trošku Ceady a teď nově u této slečny. A jásám. ^^

Nevrdím, že je ten blog nějaký velký originální převrat, přecejen je teprve v začátcích a navíc kosmetických blogů je hodně. Ale určitě tam budu ráda už jen kvůli tomu, kdo ho vede. To je totiž taky důležité. x)

4 komentáře:

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.