středa 13. března 2013

A už jsem zase u pozitivna

// Zmatený článek co nemá hlavu, ani patu, ale nekažte to šťastným lidem. ;D 

Pamatuje na ten můj nedávný bad day? Tak dneska je to zase naopak. Ne zas nijak závratně, ale mám celkem fajn náladu. První začnu tím, co by mi ji mohlo zkazit. Jsem docela nevyspaná, počasí je také spací a zatažené, i když alespoň nesněží, jak se všude píše. Rozčiluje mě ta nová angličtinářka, je strašně nudná, skoro nemluví anglicky, není vůbec aktivní, aby nás něco naučila, jako byl náš bývalý skvělý angličtinář. No a dopoledne jsme psali písemku z matiky. Nějak mi to ale ani nevadilo, něco jsem uměla, něco tam mám, tak 5 to určo nebude. :D

Jinak teda ale samé malé ale milé věci. Písemka z ekonomiky se přesunula na příště, což je perfektní, protože jsem na ni neuměla ani ň. Už máme konečně dohodnuté tablo, i když kompromisně ale - hurá. Mám zase pár nových kresbiček na lavici a v učebnicích. :D Podařilo se mi koupit lak od Rimmelu jen za 50 korun (jeho normální cena se pohybuje tak kolem 100, což bych za lak asi nedala) v zářivě červené barvě. K tomu mi přišla dneska nová stejně červená sukně. ^^ Vlak nebyl přecpaný, tak jsem si mohla v klidu vychutnat svoje Bébéčka. V tom druhém jsem potkala kamarádku, co ji většinou jen vidím, ale nestíháme se ani pozdravit a ta mi nabídla červené haribo jahůdky a ještě jsme konečně prohodily aspoň pár slov. Toť k mé oblíbené barvě. :D Nemusím se na zítřek a snad ani na pátek nic moc učit. Můžu zkouknout seriály. Jsem po skvěllé horké vaně. Mám tu Felixe, který je dnes výjimečně celkem milý a hodný. A prostě z toho všeho mám radost. ^^ :D

Jak se dnes daří vám?




5 komentářů:

  1. Ten tvůj článek mě taky tak hezky pozitivně naladil :-) Ty (ne)malé radosti jsou prostě nejlepší :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ne proboha! Proč bych to dělala? Němčinu nenávidím. :D Mám to je njako druhý jazyk. Ale na výšce to hodlám vyměnit za francouzštinu, jestli se poštěstí.

    OdpovědětVymazat
  3. z týchto slovíčok (ktoré máš v učebnici) som písala včera písomku :) :) a nič som nevedela :) :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.