pondělí 25. února 2013

Volný týden

Dobré ráno, možná už spíš dopoledne.
Včera (vlastně už dneska) jsem usnula až nějak ve tři ráno, takže jsem si to musela dohnat teď a to mě ještě budil budík. No, prázdninky se zrovna hodí, i když se budu muset donutit dělat taky něco do školy. x\ Zatím jsem ale v takové fázi, že mám rozpracovaný nějaký ten okruh a dál se mi do toho nechce a spíš přemýšlím, co bych dělala jiného.

Vyrazila bych ven, ale poslední dobou si uvědomuju, jak se v té zimě tady hrozně nic neděje. x\ Na disko v klubech nebo plesy teda nejsem a jinak žádné akce, kterých je tu na jaře a v létě milion. No asi si zajdu aspoň jen tak do města a třeba si někdo bude chtít jít sednout na horkou čokoládu, mám na ni už asi od středy chuť a možná by mi, i když ne moc, ale přece, trochu spravila náladu. ^^

Má někdo z vás taky právě volno? 

Starší fotka z minulé dovolené. Někteří, co mě už znají, možná ví, že na léto hodně často nadávám. Je to tak, nesnáším totiž to příšerné horko a komáry (z tohoto dne na fotce jsem si odnesla tříbarevné štípance ještě větší než padesátikoruna, například) a tak mám nejraději jaro. Ale stejně mám léto svým způsobem ráda, hlavně ty večery a noci. A jak jsme skoro furt na hřišti, kde se pořád něco děje. Nebo na hradě. Nebo prostě na zahradě u grilovačky. A to, že je všechno hned víc barvičkovité a prosvětlenější, než v té ošklivé zimě. 


3 komentáře:

  1. Souhlasím, už aby bylo jaro! :) Ta fotka je hezká..

    OdpovědětVymazat
  2. Máme to stejné - taky léto moc nemusím (to blefuj vedro!), ale zase ty letní večery...ach :)

    Přeju pěkné prázdninečky (taky bych brala...)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám naopak léto ráda. Jsem teplomilná, takže ta horka jsou pro mě jako stvořená :D naštěstí komáři na mě moc nejdou :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.