pondělí 25. února 2013

Uklidnění a překvapení

Nakonec jsem na horkou čokoládu vytáhla brášku. Bylo to perfektní uklidnění, což jsem potřebovala. Navíc ve vinárně hráli úžasné francouzské písničky a dokonce u jednu od mého oblíbeného Ludovica. ^^ Brácha mě odtamtud nemohl dostat, protože jsem pořád chtěla poslouchat tu hudbu. x)

Jinak jsem byla taky na poště. Vůbec jsem netušila, co mi to přišlo, takže jsem v balíčku našla pěkné překvapení. Je to čistící péče od Garnier, kterou mi poslalo DMko na otestování. Nedávno jsem se do toho zkoušela přihlásit na fb stránkách DMka, bylo to pro prvních 300 lidí a když jsem se přihlašovala, už bylo volných asi jen 15 produktů a jak jsem se přihlásila, spadl mi net, takže jsem vůbec nevěděla, jestli jsem to stihla a uplně jsem na to zapomněla. Když mi to teda dnes přišlo, dost mě potěšili. ^^



2 komentáře:

  1. Horká čokoláda :3
    Já mám od garnier takovoutubičku s kartáčkem a taky to čiští ty černý tečky..
    Smím se zeptat dodáš pak recenzi až to nějak otestuješ?...černý tečky mě celkem trápěj a zkouším úplně všechno tak jestli bych mohla dyštak poprosit ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já hlavně mám vyplňovat ten dotazník, ale jestli chceš, můžu o tom napsat něco i sem. ;) I když mě to akné zas tolik netrápí, naštěstí mám pleť celkem dobrou. I když teď zrovna něco málo mám, i po troše ty černé tečky, tak mám aspoň na co testovat no. :D

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.