pátek 25. ledna 2013

U babi

Dneska bylo u babi fajn. Listovala jsem si tím deníkem prababičky, je parádní. Má tam přepsané písničky, vymyšlené nějaké svoje básně a veršíky, nalepené staré fotky a obrázky, nějaké recepty, bylinkové rady a taky jeden dlouhý text o válečném období. Už se moc těším, až to celé pročtu. Písmo má krásné. x)

Taky jsem dávala blaho babiččiné kočce. Ono málokdy si ji někdo na tak dlouhou dobu vezme k sobě a hladí, tak byla celá nadšená. :D Je to stejně parádní kočka. Je jí už asi 8 let. Je to vlastně matka Emi, babička "Kotěte" (už dospělá kočka, ale pořád jí tak říkám) a prababička Felixe a jeho sestry. Teda, to zní divně takhle pojmenovávat kočky. :D Asi budou mít brzo pěkný rodokmen. :D

Ještě jsem se dívala na pohledy, co poslala teta z Prahy. Strašně moc cestuje, babičce posílá pořád nějaké a mně se moc líbí. x) Tyhle jsou zrovna z Thajska. Mám ráda cizí známky a vůbec pohledy a dopisy. ^^

// Jinak jsou to mobilní fotky, tak na to trochu vemte ohled. Nechala jsem si foťák bohužel doma.








// pozn.: fotky jsou otagované názvém mého předchozího blogu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.