středa 27. února 2013

Teplo na vlasech

Teda, od včerejška tu máme krásně. Vypadá to tu už lehce jarně a to se mi strašně líbí, protože ta zima už mě fakt neskutečně rozčiluje a chtěla bych už trošku sluníčka a barviček a ne všechno zatažené, bílé a chladné.

Už včera, když jsem byla ve městě mi bylo horko v kabátě, klidně jsem si mohla vzít tu novou červenou lehkou bundu. Taky jsem uplně cítila, jak mi od toho sluníčka hřejou vlasy na hlavě. Řeknete, si jaké to jsou drobnosti, ale mě to fakt strašně rozradostnilo den. 

Musíte to přece vidět i na lidech venku. Ze začátku zimy to ještě většina má ráda, však já taky. Ale potom už je to hrozně dlouho a každý je z toho akorát naštvaný. Lidi, co potkáváte se ženou, aby už byli někde v teple, protože venku je zima, jsou zamračení, naštvaní a na sebe ještě horší než obvykle. Když se to ale začne jarnit nebo už je léto, hned si všímám, že se všichni více usmívají. A to je fajn.

Zbytek týdne má být asi takový celý a pak uvidíme, co dál. Ale doufám, že nic už nově nenapadne a bude jen tát a ták. A proč by ne. Když jsemse tak dívala na fotky z projektu 365 koukala jsem, že už někdy ze začátku března jsem byla na první jahodové zmrzlině a bylo nádherné jaro. ^^

Toť asi vše z mého vykecávání o počasí. Jaké je u vás, už taky pomalu jarníte? 

ask.fm/TheDaysy 




6 komentářů:

  1. Travička! Travička! Jaro - pojď si pro mě!! (Slávik?) :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jarníme, jarníme... Pomalu, ale jistě už vykukuje sluníčko a (sice nepatrně, ale přeci jen) se otepluje :) A zima, ta ať už táhne pryč! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já se těším hlavně na tenisky ;) Ty tluste podrazky na zimnich botach nejsou spatny,ale teniskyy jsou tenisky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. P.S.: jak tak mluvis o tom projektu 365dni... Asi ho taky zacnu,ale premyslim ze bych ho delala na rajce.net a ne n trumbl uvidim kdyztak ti dam vedet ;)

      Vymazat
    2. Přesně tak, už chci svoje Conversky. Ony se trápí, když nemůžou ven! :D

      Vymazat
    3. Ano.. primo jeci... oblikni si me a pojd dem se projit prejit reku, prolist les... vem si nas a pojd snami ven ;) :D

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.