úterý 12. února 2013

Projekt 365

Včera mi skončil již druhý rok mého projektu 365. Jak někteří možná ví, fotky projektu jsem si dávala na zvláštní blog daysy-projekt365.blog.cz a vydrželo mi to celé ty dva roky. Poslední měsíc jsem váhala, co s projektem dál. Mám pokračovat nebo ne? Problém je totiž v tom, že se mi strašně nechce otvírat ten blog.cz a složitě to tam přidávát. Pak je tu blogspot, na který už by se to přidávalo líp, ale už chci mít jen jeden a sem to míchat nebudu.

Už jsem s tím chtěla seknout, když tu přišla Lola s tumbrl.com. Kdysi jsem si tu stránku chtěla založit, ale neměla jsem na co. No, teď mám důvod. JEDU TŘETÍ ROK PROJEKT 365 a těším se! x)

Je totiž super si pak v archivu najít přesně den, na který si vzpomenete a vědět, co jste dělali. Taky u toho mám většinou svoje poznámky, občas takové, že je chápu jen já. A miluju to prohlížení starších fotek z tohoto projektu. Je to už asi závislost, tak snad to i ten další rok vydrží. Nově můžete můj projekt sledovat tady: 

http://thedaysy.tumblr.com/

8 komentářů:

  1. No taky premyslim nad projektem 365 dni,ale nejak nevim jak moc se mi do toho chce a hlavne kam to pridavat... a on ten trumbl taky nezni spatne ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné :) Jsi dobrá, že jsi to tak dlouho vydržela. Všichni v mém okolí, kteří s ním začali, skončili tak po měsíci. Já to zkusila loni (a dokonce dodělala :)) a další jsem už nezačala. Měla jsem pocit, že bych se vlastně opakovala - žiju pořád stejně. Místo toho fotím stromek :)

    Do budoucna (teď na to prostě nemám čas) plánuju, že si 365 ještě zopakuju :) No a Tobě přeju krásných 365 dní :)

    OdpovědětVymazat
  3. A jako maturanti nemáme právo bejt unavení :/:D Je to na dvě věci.

    OdpovědětVymazat
  4. Daysy, je to úžasný nápad a musím smeknout klobouk nad tím, že frčíš už třetí rok! Potlesk ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. Popravdě jsem se tě chtěla už zeptat jak to bude s projektem pokračovat. U tebe ho mám strašně ráda, takže jsem ráda, že nekončí.

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.