neděle 17. února 2013

Procházka a místo, kde nikdo nebydlí

Fuu, musím se ještě učit, ale dám vám tu aspoň nějaké fotky z procházky. M. mě dokonce zavedl do nějaké staré opuštěné budovy a když jsem zjistila, že zná takových víc, byla jsem radostí bez sebe, že budu moct kde fotit, už se těším na další. ^^

// Ty fotky nejsou nic moc, tak mi je prosím nekritizujte, já o tom vím. Je to spíš jen tak na podívání a mám ráda tu atmosféru. Jinak kromě posledních dvou má každá dvě verze úpravy (jedna dokonce tři). Úpravy taky nic moc, nemám čas se víc vyhrát (třeba to zlepším později), ale zatím aspoň tak. Kdyžtak pište, která úprava se vám zdá nejlepší.









2 komentáře:

  1. Jednoznačně ty černé! :) Až na to okno v rohu...Celkově je ta fotka podivná. Ale jinak závidím procházku do pustých míst ;)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.