úterý 19. února 2013

Pomatení

Zdravím vás,
zase projednou s vykecávacím článkem a fotkama. Dnešek celkem šel. Škola i utekla, nijak brutálně nás netrápili. Akorát se mi vůbec nelíbí, že je s náma poslední týden angličtinář. Už je to tam fakt demence, řízení školy je pomatené, vyměnit nám učitele dva měsíce před maturitou. o.O Navíc to je jeden z mála učitelů, co nestresuje a udělá pro vás všechno. Aspoň, že mu udělalo radost triko, které jsme mu koupili a každý podepsali. ^^ Ale štve mě to a jak! 

Jinak jsem zas utrácela v drogerce a testuju, co mi s vlasy udělá černá řada od Gliss Kur. Všichni mi to chválí, tak zkouším. Dostala jsem na vánoce ten velký šampon, takže se mi to zalíbilo a dneska jsem si k tomu koupila i balzám a masku. Nemám vlasy ještě až tak moc zničené, ale lámou se lámou,takže snad to trochu pomůže. Co používáte na vlasy vy?  

(dotazy, připomínky, přání na články)


No, třídní nám fakt dává pozitivní náladu, když nám podobné věci všude lepí. o.O


Jedna stužková, co na blogspotu ještě nebyla. To kvůli zmíněnému učiteli, sedí na fotce v pozadí. ^^


6 komentářů:

  1. Co já beru na vlasy? Moc to neřeším. Pantene (dva v jednom), nebo Elvital. :D

    OdpovědětVymazat
  2. My dnes už ty přípravky na vlasy řešily, můj názor znáš! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Učitelku by jsem klepla. :D
    A na té fotce ti to neskutečně sluší!

    OdpovědětVymazat
  4. Na vlasy používám takový kondicionér/masku od nivea, nepomáhá to vyloženě na suché vlasy, ale stříká se to po umytí na konečky a myslím, že to spíš pomáhá do budoucna, aby se netřepily.
    Jinak ti můžu doporučit od balea se prodávají jednorázové masky na vlasy, hodně mi pomohla, měla jsem hodně suché vlasy a potom se to hned zlepšilo. Jsou v takových malých sáčcích, stojí to asi 20 kč. Když si to budeš dávat pravidelně, bude to dobrý :)
    A taky jsem se ptala kadeřnice, protože já sama mám problém se suchými vlasy (přece jenom kudrnaté) a ta říkala, že je kolikrát lepší, než si tam plácat nějaké chemické přípravky, si dát na hlavu obyčejný olivový olej, že to prý dobře pomáhá promastit vlasy. Musí to tam být ale pár hodin a potom to dobře smýt. Tak snad ti něco pomůže :) (a taky to chce přečkat tu zimu, ta za to vysoušení taky může hodně..)

    OdpovědětVymazat
  5. Na vlasy používám hřeben....
    ne kecam používam je to takovy zeleny uz to sloupnutou nalepku takze nevim jak se jmenuje...o.O

    OdpovědětVymazat
  6. Doufám, že nám našeho angličtináře nikdy nevezmou... I když já ho na angličtinu vůbec nemám... Poslední dobou jde školství fakt od pěti k řiti.

    Jinak na vlasy jsem používala kde co, ale nic mi nevyhovovalo. Kdesi jsem četla, že po šesti týdnech mytí jedlou sodou a vodou + jablečným moštem, pak jde používat na vlasy jen voda. Ráda bych to někdy, až budu mít delší časový úsek čas, vyzkoušela. Zatím jsem k Vánocům dostala nějaký pivní šampón a ten umývá nejlépe. Nepatlu si na to jiného, abych si vlasy nezatěžovala a mám je podle mě dobré. Jen mi to dochází, tak budu muset sehnat nový nebo zkusit kopřivový, ten je taky boží... :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.