čtvrtek 28. února 2013

Opět malé potěšení

Právě jsem se vrátila od babičky. Procházku bych si teda užila víc bez maminčiného sprintování a nadávání, že nestíhá (i když nedokázala odůvodnit co a pořád opakovala jen to, že nemá uvařené, načež jsem si pak byla nakoupit, že si uvařim zítra sama). Jinak ale fajn.

Hned, co jsem přišla, ve schránce na mě zase koukala obálka. Včera jsem se totiž s jednou slečnou domluvila, že od ní koupím jahodové visací naušničky a prstýnek a odeslala jsem jí peníze. No a světe div se, věci už jsou tady! Slečna to teda odeslala fakt rychle a udělala mi radost, protože jsem myslela, že se to před víkendem nestihne, protože přecejen, než se ty peníze po zadání platby přepošlou a tak.. Podívejte se tedy, co mi tu radost udělalo. x)

ask.fm/TheDaysy 

Jedny jahůdkové naušnice mám už od přítele, společně s jablíčkama a třešničkama a mám je fakt ráda. Ty jahody nosím snad pořád. Jsou to pecky, což nosím nejčastěji, ale v poslední době si oblibuju i malinké visací naušnice, takže jsem ráda, že mám jahůdky i v této verzi.


No a prstýnek. Strašně se mi zalíbil už pár měsíců zpátky, ale pořád jsem váhala. Nakonec jsem ho teda vzala, velikost mi sedí na prostředníček, kde prstýnky nosím nejčastěji a straašně se mi líbí. ^^

3 komentáře:

  1. TA červená na vlasech ti fakt sedí a k jahůdkám... ty ti všichni tišče závidíme :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám ráda na uších knoflíky, je to posedlost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knofláky mám taky no, dvoje. I prstýnek jsem měla s knoflíkem, ale pak mi upadl. :D

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.