sobota 23. února 2013

Od okna

Tak to dopadá, když vypracováváte matuitní okruh a máte pocit, že se u toho až příliš nudíte. x)) Jen tak, pozdrav od mého okna. 

//A nekritizovat prosím. Nejsem z těch, co si najednou zamilovali focení, jen protože je to in, koupili si kvůli tomu zrdcadlovku a najednou prohlašují, jací jsou fotografové. Takových teď je. :D Mám malý milý červený kompakt a nemyslím si, že fotím tak, abych se prohlašovala za nějakého supr čupr fotografa.. :D Takže se taky neprohlašuju! ;) Jen ráda otravuju lidi ukazováním toho, co se mi líbí.
↓ 







9 komentářů:

  1. Máš docela hezký výhled z okna. :)
    Když tady čtu že jsi zadaná, jsi ráda zadaná, nebo bys měla ráda víc volnosti? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem zadaná ráda. ^^ Necítím se, že bych tím byla nějak málo volná.

    OdpovědětVymazat
  3. Kdysi jsem taky přemýšlela o tom, jestli si mám koupit zrcadlovku nebo kompakt. Koupila jsem si kompakt od Nikonu a jsem s ním maximálně spokojená. Tvoje fotky se mi moc líbí :-). Sledovala jsem tvůj blog (grafika-daysy) od začátku, a každá tvoje fotka byla hezká a měla něco v sobě ukrytého. Ráda se divám na to co vyfotíš a na tvoje články :-). Takže určitě dávám palec nahoru! :-)



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zrdcadlovky vůbec neodsuzuju, naopak! :D Ale nesnáším, jak teď strašný trend, že má zrdcadlovku každý druhý a velice si myslí, že umí fotit. Jo, zrdcadlovka samozřejmě dělá hezké fotky, ale když pro to někdo nemá cit, stejně mu to nepomůže. Jinak děkuju, i když nesouhlasím s tím, že každá moje fotka je hezká. x))

      Vymazat
  4. Áno ten trend je na zabití.. Já mám milý malý černý kopakt od Nikonu.. SIce mám stránku na facebooku kam ázím svoje fotky, ale když vidím ty "hovádka" se zrcadlovaka co je to focení ani nebaví jen chtěj bejt In... tek je mi blbě...

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.