neděle 10. února 2013

Nail art - Puntíky

Tenhle nail art už jste tu mohli včera vidět v tom hromadném článku, ale když už jsem dneska dostala chuť si ho udělat, přidělím mu samostatný článek a dám vám na něj nějaké tipy. x)

Hodně holek si vždycky říkalo o návody na některé nail arty. Asi to nebudu vždycky dělat krok po kroku, protože i tak mi někdy trvá, než to udělám, ale aspoň nějaké tipy ke každému nail artu vám tu hodím. x)



Pro tento nailart jsem použila černý a bílý lak, ale samozřejmě je na každém, jaké barvy se mu líbí. Akorát je třeba dát pozor, aby k sobě barvy ladily.

Tenhle nail art je velice jednoduchý, je to spíš o tom, čím na něj dělat tečky. Samozřejmě na to existují speciální tečkovací nástroje, ale já na to zatím v obchodě nenarazila, takže asi spíš objednat z netu. Zatím používám starou pastelku. Když chcete tečky větší, jako mám já na tomto nail artu, je třeba patelku trošku otupit.
S pastelkou se pracuje uplně v pohodě a když se snažíte, tečky dělá moc pěkné. Stačí si teda třeba na papír kápnout lak, kterým budete tečkovat a pak už jen namočit a pustit se do toho. x)




6 komentářů:

  1. Taky mám zrovna puntíky, ale jsem v lakování amatér, takže jsem to dělala špendlíkem, navíc už mi dochází černý lak :D

    Broken-bear.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. pání to jsou pekné nehtíky taky bych je chtela ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co ti v tom brání? x) Vždyť toto je hrozně jendoduchý nail art a myslím, že ho zvládne každý. ;)

      Vymazat
  3. Oo to je božské. Vyzkouším, až mi dorostou nehty :D

    OdpovědětVymazat
  4. Závidím nehty. Já mám takové strašné lopaty. :-D

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.