sobota 16. února 2013

Nail art - England flag

Možná na nehtech znáte Francii. Ale co takhle Anglie?

Už delší dobu jsem přemýšlela nad anglickými nehty, ale nikdy jsem na to neměla tu správnou náladu. Dneska i jo, takže jsou tady. Když už jsem se tu včera o Anglii tak rozepsala, proč trochu té kreativity nehodit i na nehty, že jo? x)

Mám to pro vás opět i s "návodem" a tipy. Asi vás to nijak nevytrhne, protože návodů na tenhle nail art jsou po celém netu desítky, ale když už to tu ukazuju...  x) 

Tento nail art je trošku složitější, než minulý s puntíky, ale zas ne až tak moc, aby jste ho nezvládli. Je to spíš o tom mít trošku pevnou ruku, aby vám to neujelo. A když ujede, nezoufejte. Nic nejde hned, i nail artování chce trochu cviku. Já dělám nail arty už jak dlouho a taky mi to ze začátku nešlo a ani teď  to vůbec nemám dokonalé a vůbec mě neomlouvá to, že anglické nehty jsem dělala poprvé. :D




K tomuto nail artu budete potřebovat modrý, červený a bílý lak. Také si připravte tenčí štěteček, ale možná ne až tak moc, jako mám tady já. 

Hned po nějakém tom podkladovém laku nehty nalakujeme samozřejmě první na modro. Potom na nich bílým lakem pomocí tenkého štěčečku uděláme jakoby kříž.

Mezi čáry kříže uděláme ještě čtyři další tak, jak to vidíte na fotce. Potom opatrně opět tenkým štětečkem uděláme do hlavního kříže červené čáry. Musíte dát pozor, aby byly hezky uprostřed bílých, takže dejte na tenký štěteček laku méně nebo pokud máte možnost, vemte si o něco tenčí štěteček, než jakým jste dělali bílé čáry.

Červené čáry uděláme podobným způsobem i na zbývající bílé, ale POZOR! Uprostřed je nedotahujeme uplně do konce! Tímto je hotovo. x)

Jinak já si dělala vlajky jen na každé ruce na dva nehty. Přijde mi, že když je to uplně na každém, je to už trochu moc, ale to samozřejmě záleží na každém z vás. ;)







3 komentáře:

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.