neděle 10. února 2013

Nadšení

Dobré ránko.
Dneska jsem se konečně fajn vyspala! Nachlazení už jde pomalu pryč a je mi daleko líp, než třeba ve čtvrtek. Jinak mám strašnou radost z tady toho všeho stěhování. Překvapilo mě, kolik lidí, kteří mě vůbec neznají se tu přišlo jen tak podívat a napsat komentář, někdo mě i velice mile přivítal, za což jsem sttrašně ráda. Myslím, že blog.cz a blogspot se hodně liší i v tomhle - v lidech. Na blogu už jsou všichni takoví..znudění, občas trochu závistiví a někdy strašně líní buď jen přečíst článek, který je trochu delší (což pro ně znamená už víc než 10 řádků) a nebo ho vůbec okomentovat. Tady je to jiné a to se mi moc líbí. x) 

Dnes bych se docela pustila i do psaní nějaké článku na téma. Delší dobu mě k tomu už láka film Now is good, který mi nedávno doporučila Lola a já po shlédnutí byla naprosto nadšená. Proto bych to nadšení určitě chtěla poslat dál, takže třeba se rozepíšu. x)



1 komentář:

  1. Ano příjde mi, že zde jsou lidé tak víc uvolnění, usměvavý... Je tu lepší atmosféra než na blog.cz... Tak jsou všichni špatní z rozhádanosti a nedokonalosti vedení... Jsou tam spory.. jednis evedení zastávají druzí opovrhují a třetí jsou tak neutrální a je jim jedno co se děje... Blog.cz chytla asi ponorková nemoc, dá-li se to tak nazvat..:)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.