středa 20. února 2013

Možná i odmaturuju

...no, to nevím. Ale zvýšila se mi naděje aspoň na test z češtiny. :D Právě jsem si dodělala testovací Scia a překvapila sama sebe! Myslela jsem, že to budu mít tak na čtverku, nejlíp na trojku. Netuším, jak se mi to povedlo, ale 75% se mi každopádně líbí a i když to je dvojka, vůbec mi to u matury nevadilo. :D Slyšela jsem, že tyhlety testy jsou těžké a horší než ty od cermatu, co budou u matury, ale mě to nějak nepřišlo.

Časově na to byla hodina a já si říkala, že to kašlu, protože dneska je poslední den, než vyprší lhůta pro možnost si ten zaplacený test udělat, takže aby mi to nepropadlo, pustila jsem se do toho jen tak narychlo. Texty jsem si četla, ale po půlhodince jsem neměla co dělat. A bum, výsledná - dvojka. :D No...udělalo mi to radost! ^^ Teď se můžu aspoň v klidu podívat na Carrie a dát si něco dobrého. x) Co děláte vy?



7 komentářů:

  1. Páni, to je skvělé!!! :) Uvidíš, že to bude fajn :)

    OdpovědětVymazat
  2. je tak to gratulace...
    urcite ti budu drzet palce at ti t matura vyjde... takze celej kvetn ti drzim palecky (doufam teda ze taky maturujetw v kvetnu :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teda ja nematuruju ale vetsinou se maturujev kvetnu :D

      Vymazat
    2. Jo, jasně. Asi každý maturuje v květnu. :D Díky.

      Vymazat
  3. Jé :D to my jsme tyhle testy dělali ve škole povinně :D (ale samozřejmě, že to nebylo k maturitě) :) Být tebou a vyjít mi z maturitního tréninku dvojka, tak začnu bejt namyšlená a skáču tři metry vysoko radostí :D :D

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.